Gjest ms. Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Jeg har ei venninne som jeg har helt grei kontakt med,vi er ikke bestevenninner,men finner gjerne på noe nå og da. Nå har det seg slik at typen min møtte på denne venninna i beruset tilstand hvor hun da sa noe stygt om meg. Han synes dette var litt snodig og dårlig gjort å si til han. Han sa dette til meg,noe som har gjort at jeg har valgt å ha litt mindre kontakt med henne. Men så valgte vi å finne på noe med henne og flere for noen dager siden. Det endte opp med at han pratet masse med henne og var så bli og snill. Han var helt ok mot meg,men virket nesten mer int. i å prate med hun. Jeg synes dette er litt dårlig gjort mot meg etter det hun har sagt at han skal være så utrolig blid osv mot hun. Er det bare jeg som er mega overfølsom her eller synes dere og dette blir litt galt? Ikke akkurat verdens største problem dette,men det bare irriterer meg litt.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Typen din skal jo "spille på laget ditt", da. Det vil si, har hun slengt dritt om deg, så trenger ikke han å smiske seg opp etter henne med godord og kontakt. Dessuten er dette kvinnemennesket en bekjent/venninne av deg, og ikke han? Hvorfor vil han ha så god kontakt med noen som 1. slenger dritt om dama hans. 2. som han i grunn først møtte skikkelig den samme kvelden hun bestemte seg for å slenge dritt om deg.
Gjest mio Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Jeg har ei venninne som jeg har helt grei kontakt med,vi er ikke bestevenninner,men finner gjerne på noe nå og da. Nå har det seg slik at typen min møtte på denne venninna i beruset tilstand hvor hun da sa noe stygt om meg. Han synes dette var litt snodig og dårlig gjort å si til han. Han sa dette til meg,noe som har gjort at jeg har valgt å ha litt mindre kontakt med henne. Men så valgte vi å finne på noe med henne og flere for noen dager siden. Det endte opp med at han pratet masse med henne og var så bli og snill. Han var helt ok mot meg,men virket nesten mer int. i å prate med hun. Jeg synes dette er litt dårlig gjort mot meg etter det hun har sagt at han skal være så utrolig blid osv mot hun. Er det bare jeg som er mega overfølsom her eller synes dere og dette blir litt galt? Ikke akkurat verdens største problem dette,men det bare irriterer meg litt. Selv om jeg forstår hvordan du tenker, så tror jeg nok at du kanskje "Overdriver" litt. Kanskje er kjæresten din rett og slett ikke typen til å "bære nag"? Kjæresten min kommer aldri til å være "slem" eller avvisende mot en person uansett tror jeg, han er rett og slett for snill for det. Hvis det er noen han virkelig HATER så bare forlater han rommet - ingen som vet det når han er sint på noen for han ønsker ikke å såre noen eller å skape konfrontasjoner. Kan jo enkelt og greit være slik han er? Uansett så snakker kjæresten min alltid mer med andre folk enn meg i slike "sosiale sammenhenger", fordi han ikke ønsker å virke "avhengig"
kristian82 Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Jeg har ei venninne som jeg har helt grei kontakt med,vi er ikke bestevenninner,men finner gjerne på noe nå og da. Nå har det seg slik at typen min møtte på denne venninna i beruset tilstand hvor hun da sa noe stygt om meg. Han synes dette var litt snodig og dårlig gjort å si til han. Han sa dette til meg,noe som har gjort at jeg har valgt å ha litt mindre kontakt med henne. Men så valgte vi å finne på noe med henne og flere for noen dager siden. Det endte opp med at han pratet masse med henne og var så bli og snill. Han var helt ok mot meg,men virket nesten mer int. i å prate med hun. Jeg synes dette er litt dårlig gjort mot meg etter det hun har sagt at han skal være så utrolig blid osv mot hun. Er det bare jeg som er mega overfølsom her eller synes dere og dette blir litt galt? Ikke akkurat verdens største problem dette,men det bare irriterer meg litt. Skjønner godt du reagerer. Jeg hadde automatisk styrt unna en "venninne" som hadde slengt dritt om dama mi, til nød blitt "Hei" og noe overfladisk svada prat i 2 minutter...
Gjest Gjest_aina_* Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 -Høres nesten ut som om denne venninna har tenkt å ødelegge forholdet og legger an på typen din. Det er ikke for å være slem jeg sier det, men har opplevd noe lignende. Plutselig gikk det opp for meg at ei venninne av meg dreiv og saboterte mellom meg og en fyr. Så pass på her.
Gjest ts Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Kjæresten min er nok ikke av typen som unngår konfrontasjoner eller går stille i huset om noen slenger dritt til han f.eks. og da forventer han også at jeg skal spille på laget hans,noe jeg synes er forståelig til en viss grad. Derfor sliter akkurat denne situasjonen litt ekstra på meg når jeg føler det blir dobbeltmoral. Vet han elsker meg osv osv,og at jeg i noen situasjoner kan være litt overfølsom,men i akkurat denne situasjonen synes jeg han burde vist mer hensyn. Har tatt det opp med han men han synes jeg bare overreagerer og det er slik han er osv. Ser den at om man er i en sosial situasjon så snakker man kanskje litt mindre med samboer for å ikke virke avhengig,slik kan jeg også være. Men synes i denne situasjonen ble det litt feil av han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå