hvitveis1 Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor er det kun 15 ml i Decleors ulike night balms? Er de sååå drøye i bruk? Og er det en fullverdig nattkrem eller trenger jeg noe mer over? Er litt kritisk til å kjøpe en nattkrem som ikke er større en øyekremen min...
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Lurer egentlig på det samme, men har hørt at den skal være veldig drøy altså. Likevel, 15 ml høres VELDIG lite ut. Det skal visst være en fullgod nattkrem, ikke nødvendig med fuktserum under:)
hvitveis1 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2009 Ser at de har i 30 ml også, men de er jo veeeldig dyre! Selv på nett. Jeg har skikkelig lyst til å prøve Decleors night balms, men kjøper ikke før jeg vet hvor lenge en 15 ml holder.
Honesty Skrevet 27. juni 2009 #4 Skrevet 27. juni 2009 15 ml holder i flere måneder. Den har jo samme konsistens som en leppepomade i krukke, og det skal veldig lite til hver gang. Du bruker den altså ikke på samme måte som en vanlig ansiktskrem, men smelter en ørliten mengde mellom fingertuppene og masserer inn i huden.
Honesty Skrevet 27. juni 2009 #6 Skrevet 27. juni 2009 trenger man ikke bruke noen annen krem over? Nei, det gjør du ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå