Gå til innhold

Kaffemaskin/Espresso

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Caroline_*
Skrevet

Hei!

Noen som kan anbefale en god og rimelig nespresso/kaffemaskin som er enkel i bruk?

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Siemens sin Surpresso Compakt er helt glimrende og lager deilig kaffe. Den er enkel å vedlikeholde - det lyser et bestemt lys når jeg må foreta renseprosessen - noe som er sjeldent.

• 1 måned senere...
Skrevet

Gaggia, K 111 - d ble best i test hos TV2 hjelper deg. Den har også fått bra omtale av Norsk kaffeinformasjon.

Den baserer seg på pods (porsjonspakninger av kaffe), men mener å ha lest at den også kan brukes til løskaffe??

Koster under 2000 kr. Designet er helt ok, men ikke perfekt etter min smak. En del av Nespressomaskinene er finere syns jeg! ... Men det er vel i grunn kaffekvaliteten som er viktigst? ;-)

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Nespresso.

Skrevet

Det irriterer meg at ingen av de som sverger til Nespresso begrunner årsaken til at de er så fornøyd. Ei heller sier de noe om hvordan melkesteamingen er f.eks på Nespresso latissima maskinen.

Er det noen som har forsøkt Isomac Viper? Den skal i følge Norsk kaffeinformasjon være veldig bra på melkesteaming også. Litt stor, industriell og grovt utseende på den, men, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...