Gå til innhold

~ Gran i dåsa/Big One ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Vi kommer vel ikke utenom. Frossen ferdigpizza selger som aldri før, men "ingen" av oss liker å innrømme at vi faktisk spiser det (omtrent som med Se & Hør; Norges mest kjøpte ukeblad, men "ingen" leser det).

Hvor mange ferdig-pizzaer går med hos deg/dere i uken, og en gang for alle; Hva er best av Gran i dåsa / Big One? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det hender vi får noen sånne pizzaraid, og spiser 1-2 pizza i uka, men nå er det jammen lenge siden sist. Pleier som regel å gå en periode mellom hvert raid ihvertfall :roll:

Om vi kjøper frossenpizza blir det som regel Big One. Grandiosa kan jeg ikke fordra..Pjuk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Spiser aldri ferdig-pizza, jeg. Men sambo er en rønner på det.. Så det går kanskje en i uka, tenker jeg. Big One!! Grandiosa styrer han unna. Jeg synes kanskje Grændi er bedre, jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ikke frossenpizza hver uke vi, men når vi har det er det definitivt Big One. Grændis går an om man har på nok Taco krydder, tabascosaus m.m :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom er det SÅ greit og enkelt å bare slenge inn en Grandis. Men det er selvsagt ikke den helt store smaksopplevelsen... Jeg mener at Grandiosa er et greit utgangspunkt for en videre selvkomponering av en pizza. Har alltid på ekstra ett-eller-annet. Ost, champignon, løk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilstår med en gang.... :ler:

Hos oss går det nok et par Grandiosaer i måneden, ja... :oops: ...i tillegg til et par av et annet slag...enten Big One eller noen av disse "steinovnsbakte" porsjonspizzaene....

Av en eller annen grunn har det liksom gått i pizza, fiskegrateng og fiskeboller hjemme hos oss siden jul.... :oops:

...men nå i sommer har vi gått over til grilling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er gått fra grad i dåsa til Mia pizza. Vi spiser det sånn ca. 1-2 ganger i måneden- når vi er sliten og leie av å lage mat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...eller kanskje noen foretrekker en "Big One" i då..? Fy, sa jeg det høyt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser både Garandis og Big One vi.

Innimellom kan vi spise 3-4 stk i uken.... (Sjelden vi gidder å lage "ordentlig" mat)...

Med det smaker jo ikke spesiellt godt av Grandisen alene da, så jeg bruker masse grydder og dressinger på den.

Av disse to er det Big One (Peperoni) som er favoritten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Spiser svært sjelden frossenpizza, det skjer kun når vi ikke har tid eller ork til å lage skikkelig mat. Spiser heller Big One enn grandiosa. Uansett hvilken ferdigpizza man kjøper må man jo ha på ekstra ost og krydder for at det skal bli særlig spiselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det bare gubben som spiser ferdigpizza.

-Og da helst Grandis.

Han kunne sikkert spist pizza til alle måltider! :-?

Selv foretrekker jeg hjemmelaget,de få gangene jeg har lyst på den slags mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ALDRI laget meg ferdigpizza. Har smakt et stykke Grandi av andre ved et par anledninger.

Går jo rimelig fort å blande sammen en hjemmelaget (bruker bakepulver - ikke gjær).

Kjæresten foretrekker Mia pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Hvis jeg kjøper frossenpizza så er det Pizza Originale med oliven- men det er sjelden jeg kjøper det- jeg er veldig glad i å lage all maten jeg spiser selv.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig glad i pizza originale capriciosa... og i all pizza generelt. :oops:

Men grandisen kan jeg faktisk styre meg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot pizza er min favoritt.

Grandiosa duger som kveldsmat i ny og ne, men ikke for ofte. Ble forresten dårlig av bare lukten av den da jeg var gravid (og som gravid var jeg ikke dårlig i det hele tatt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spiser aldri frozen pizza, men saa bor jeg over et pizzeria hvor en "takeaway" pizza koster det samme som Grandis paa Rimi og ventetiden er kortere...!

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg alene spiser jeg Originale eller en av de andre små pizzaene (blir alt for mye med en stor til bare meg). Mener jeg var borti en vegetarvariant med mozarella som var helt OK. Skal vi ha begge to går det stort sett i Big One, er så mye jobb å plukke paprikaen av Grandiosa (jada, jeg er sær...). Dessuen er det mindre mat i Grandiosa.

Men vi spiser lite frosenpizza, og lite ferdigmat generelt. Untaket er "dagen derpå" da MÅ man ha frosenpizza! Litt avhengig av hvor ofte det er fester spiser vi vel kanskje frosenpizza en eller to ganger i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frossenpizza spiser vi kanskje en gang i uka. MAX!

Hvis det er grandiosa, så bruker vi den som bunn;)

Har på pizzakrydder, dolly's pizzakrydder, hot beauty, fersk rød chili, tabasco og cheddarost. Den blir KJEMPEgod med litt ekstra på toppen.. Kjempegod til å være grandiosa altså.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...