LadyGaga Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Vet ikke helt om denne passer best her eller i Klær, sko og mote. Flytt om nødvendig. Jeg skal i bryllup i Baskerland neste mnd. og vielsen skal holdes i en kirke. Nå har jeg bare vært i et bryllup i mitt liv og det var ikke så veldig formelt (tenker da på at det ikke var noe "fyfy" ang. lengder/farger på kjoler osv.), i tillegg til at vielsen var på et klubbhus. Med andre ord, har jeg lite peiling på hva som er akseptert i et bryllup med antrekk: dress/kjole. Spesielt i utlandet (katolsk område?). Såå, jeg lurte på om noen kunne komme med noen tips (linker?) til noen fine kjoler som kan passe disse skoene? Gjerne noe som ikke er altfor varmt i Spania midt i juli.
shi Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 Det er nok et katolsk bryllup, så det kan være lurt å snakke med brudeparet eller slektninger fra stedet for å sjekke hva som er ok. Kan være mange ting som vi ikke tenker på i Norge - som f.eks bare skuldre, hodeplagg, farger osv.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Enig med Shi. Så slipper du å begå en tabbe! Kjempefine sko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå