Gjest care Skrevet 30. juli 2003 #1 Del Skrevet 30. juli 2003 Jepp, jeg vet at hver sommer er det problemer med fløten når man skal lage bløtkake. Og nå har jeg tenkt å lage bløtkake til helga, men tør ikke hvis fløten er dårlig. Dette må planlegges godt siden jeg skal ta med meg fløte på hytta. Er det noen som har testen ut fløten? Anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. juli 2003 #2 Del Skrevet 30. juli 2003 Brukte fløte igår, og den var helt OK den. Men det var så varmt at jeg måtte piske den i fryseren. Og så er det jo hundedagene i tillegg, og da er det jo nærmest umulig å få til krem uansett.....Men fløten er helt fin den. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. juli 2003 #3 Del Skrevet 30. juli 2003 Ja riktig, det var egentlig det jeg mente- om man får krem av fløten. Hm, hvis det er vanskelig får jeg bare satse på en ostekake da..ja ja, takk for svar... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #4 Del Skrevet 30. juli 2003 Tips: * iskald bolle + visper (putt gjerne begge deler i fryseboksen i 30 minutter) * noen korn med salt i med kremen (ikke slik at en får saltsmak da... ) * fløten må være så kald som mulig Vi har bursdager 12+22+25 juli vi... Det er sjelden vi mislykkes... Lykke til. Mayamor - ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. juli 2003 #5 Del Skrevet 30. juli 2003 Aha, supert tips. Takker og bukker til mayamor :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg pisker fløte hele sommeren, pga at jeg er jorbæroman! Jeg liker best IS-kald krem, så jeg lar den stå litt i fryseren før jeg pisker den....Da blir den alltid kald og god! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå