Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

må få det inn med t skje hvordan jeg ordner dette, JA har lest bruksanvisningen og prøvd selv.. er overhode ikke min sterkeste side, noen som har gjort slikt før og kan veilede meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kobler på routeren..jeg antar du har modem eller kabel-tv ? Ofte følger det med en CD i pakken og den setter du inn i pcn Den følger så noen steg, og prøv å velge "automatisk" når den spør om IP adresser og slikt da det ikke er noe du skal blande deg i. Du kan se på routeren om lysene som skal være på er på, og du kan se på din egen pc etter installasjonen er ferdig om den finner nettverket ditt. under installasjonen lager du et navn for nettverket. Hvis du er helt grønn så er det vanskelig å forklare det over nett. Har du noen som kan hjelpe deg ?

Gjest Gjest
Skrevet
Du kobler på routeren..jeg antar du har modem eller kabel-tv ? Ofte følger det med en CD i pakken og den setter du inn i pcn Den følger så noen steg, og prøv å velge "automatisk" når den spør om IP adresser og slikt da det ikke er noe du skal blande deg i. Du kan se på routeren om lysene som skal være på er på, og du kan se på din egen pc etter installasjonen er ferdig om den finner nettverket ditt. under installasjonen lager du et navn for nettverket. Hvis du er helt grønn så er det vanskelig å forklare det over nett. Har du noen som kan hjelpe deg ?

Hei, takk for svar.

hvis det ikke går får jeg leie hjelp-- går det an å være så blåst i tekniske ting... "hjelpes".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...