Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LindaMarie75
Skrevet

Savner kjæresten min sånn at jeg blir gal her.

Vi har ikke vært sammen lenge, knapt et halv år. Han flyttet inn hos meg for en mnd siden og jeg visste jo da at han allerede hadde planlagt den årlige gutteturen med et par kompiser. Han dro på onsdag og blir borte nesten 2 uker . Jeg kjenner at jeg savner han såååå mye til tross for at vi prates et par ganger om dagen.

huff...så lett man blir avhengig av noen. Skal ut med ei venninne etterpå så jeg får nok tankene bort, men det er litt uutholdelig å tenke på at han blir borte i over ei uke :( Tenker latterlige tanker som at han møter ei søt jente, at han ikke savner meg osv.

Tips fra andre lengtende gressenker?

Hilsen en 33 år gammel "voksen" dame ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bit det i deg. Det er forferdelig å være vekke fra kjæresten sin, men trøst deg med at han nok er veldig, veldig glad i deg.

Skrevet

Det er så kjedelig å savne kjæresten sin så mye. Nesten slik at det gjør fysisk vondt..? Du gjør nok lurt i å prøve å fortrenge det i den tiden han er borte, ja.

Og bare glede deg til den dagen han kommer hjem igjen ;)

Tenker at det er godt å kunne savne, jeg.

Vi er jo egentlig veldig heldige som har den muligheten? :)

Skrevet (endret)

Prøv å tenk på hvor deilig det skal bli å se ham igjen! Legg planer for dere og gled deg til å gjennomføre dem.

For all del ikke send triste Savner deg sååå fælt SMS til han. Det vil legge en demper på ferien hans, og gi ham et negativt inntrykk av deg. Han vil heller høre at du er voksen, selvstendig og aktiv, enn at du sitter hjemme og sturer og ikke klarer å finne på noe uten ham. Send mld som viser at du koser deg, og gleder deg til å se ham igjen. Du kan selvfølgelig skrive at du savner ham på slutten, men en ren savner deg mld er ikke bra. Han trenger bare vite at du tenker på ham.

Nyt sommeren! To uker går jo egentlig fort... :)

Endret av CeeCee
Gjest LindaMarie75
Skrevet
tenker på ham.

Nyt sommeren! To uker går jo egentlig fort... :)

Du har så rett :) to uker går veldig fort. Jeg sendte han en melding i sted og skrev at jeg håper han får en kjempeuke og at jeg gledet meg til å se han igjen. Mitt savn er mitt ansvar så jeg må takle den selv.

Takk for fine svar :)

Skrevet

Hei hei! :) Jeg skjønner hvordan du har det! :klemmer:

Sambo har dratt til Roskilde, og blir ikke borte fult så lenge som kjæresten din, men jeg kjenner at jeg savner han veldig... Huff.

På en måte så er det litt fint å savne han, fordi da kjenner jeg ekstra mye på hvor høyt jeg faktisk elsker han! :)

Også blir det veldig fint å se han igjen :)

Sender masse klemmer til deg! :)

Skrevet

jeg har savnet min i over 70 dager jeg .... det er ikke mye morro! men man venner seg til det. heldigvis slipper du det :D

gjør noe morsomt. kos deg på stranda og les en god bok :D

Gjest LindaMarie75
Skrevet
Hei hei! :) Jeg skjønner hvordan du har det! :klemmer:

Sambo har dratt til Roskilde, og blir ikke borte fult så lenge som kjæresten din, men jeg kjenner at jeg savner han veldig... Huff.

På en måte så er det litt fint å savne han, fordi da kjenner jeg ekstra mye på hvor høyt jeg faktisk elsker han! :)

Også blir det veldig fint å se han igjen :)

Sender masse klemmer til deg! :)

Min har også dratt til Roskilde og er tilbake 7 juli ... leeeeenge å vente

Skrevet
Min har også dratt til Roskilde og er tilbake 7 juli ... leeeeenge å vente

Aw. I feel you pain! :trist:

Min er tilbake 6 Juli. Det er fælt! Det er best de er snille mot han der nede!

Uff. Klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...