Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #1 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har kjøpt kjolen min på Kristins brudesalong. Den henger der nå. Jeg vil ha langt slør men vet ikke helt om det de har på kristins brudesalong er det jeg vil ha. Har sett ett langt på Christiane som jeg gjerne vil prøve.Men, hvordan gjør jeg det??Kjolen er jo på ett sted og sløret på ett annet!Kan jeg komme inn på Christiane og bare prøve slør??Ser ikke det litt rart ut, olabukse og slør!Eller kan man låne det med seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. juli 2003 #2 Del Skrevet 30. juli 2003 Du kan kanskje deponere på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 30. juli 2003 #3 Del Skrevet 30. juli 2003 Ei jeg kjenner har vært ute for nesten det samme problemet. Hun hadde leid en kjole i Lørenskog, hvor utvalget for tiaraer var dårlig. Derimot fant hun en flott tiara på Christiane som hun gjerne ville prøve til kjolen. Hun fikk beskjed om at de egentlig ikke tok imot deponering på slike ting, men hun fikk, med litt overtalelse, det med seg slik at hun fikk prøvd det. Så hvis du spør pent så får du sikkert "låne" med deg sløret. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 30. juli 2003 #4 Del Skrevet 30. juli 2003 Da min søster skulle finne seg smykke i Oslo løp vi rundt og deponerte hos diverse gullsmeder. Det var ikke noe problem. På brudesalongen hvor hun skulle leie var de også veldig hjelpsomme - og hjalp henne på med kjolen hver gang uten en sur mine. Jeg har inntrykk av at de fleste forretninger gjør sitt beste for at kundene (og kanskje spesielt en kommende brud) skal bli fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. juli 2003 #5 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg var på Christiane og prøvde slør i olabukse senest i går..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Da får jeg ta på meg olabuksen, og dra ned på Christiane da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 Jepp. God tur, og full rapport ønskes..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå