ciba Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Nå i det sitte året, er det rare ting som skjer her med meg, som i går hadde jeg to halv litere med øl. å er kjempe syk i dag, sån har det skjedd flere ganger i år, så nå skal jeg ikke drikke mere, til mat å sånt, er det noen som har hørt noe om en ikke tåler noen form for alkehol? før kunne jeg drikke 6 bokser på en hel kveld uten å kjenne noen ting
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Man kan jo være allergisk/intolerant overfor øl som alt annet. Kanskje det er råstoffene du reagerer på? Har du andre matallergier? Skjer det samme etter et glass vin?
ciba Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2009 nei vist jeg bare tar et heller to glass vin med noen timer i mellom går det greit, men med øl går det ikke, ellers så har jeg ikke noe mat alergi
waco Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 ciba, hadde du spist noe mat før du tok disse to halvliterne da?
ciba Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2009 ja jeg spiste hjemlagt pizza , å øl ved siden, brukte vel en timer på den halv litren, da var vel kl 1830 neste øl var kl2130, var ferdig med den kl 23, så jeg skjønner ikke hva som er galdt
waco Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Når du skriver kjempe syk, mener du kjempesyk som i fyllesyk eller syk som i utmattelse? Det er lite trolig at så lite som to halvlitere skal gjøre en syk dagen etter. Men om man lurer på om det er alkoholen eller ølet som gjør en syk så forsøk å drikk lettøl en gang, eller prøv å drikk vin eller brennvin du blander ut. Man kan si det er både pluss og minussider ved å drikke alkohol, men det hadde ihvertfall ikke vært noen befolkningsvekst i de vestlige land dersom det ikke hadde vært for alkoholen tror jeg.
ciba Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2009 jeg er så jeg skulle vært kjempe fyllesyk. kvalme, svimmel veldig ekkel smak i munnen, kaffe smaker ikke, en har lyst på noe salt litt senere på kvelden, som i kveld, men også velig trøtt helle dagen , men jeg skal prøve med en lett øl, heller en alkehol fri øl å se hvordan det går da
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Passet du på å få i deg nok væske i varmen, da?
Strix Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 Jeg kjenner flere som har sluttet å drikke alkohol da de ble fyllesyke som om de skulle drukket 1L ren sprit når de drakk en halvliter øl til middagen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå