veslepus Skrevet 30. juli 2003 #1 Skrevet 30. juli 2003 En av mine venninner skal holde en stor vennefest dagen etter bryllupet sitt, for å feire dagen. Hun har sagt at antrekket "blir sånn ut på byen, og litt sommerlig". De skal servere øl og snacks. Hva kan jeg ha på meg da? Kan jeg stille i jeans? Og er svart FY siden vi feirer bryllup? Vil nødig skille med for mye ut i klesveien - kjipt å være den eneste som er stivpyntet. Eller den eneste i jeans...
Tvilling76 Skrevet 30. juli 2003 #2 Skrevet 30. juli 2003 Har du ikke en enkel lett, lekker sommerkjole du kan bruke da??
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. juli 2003 #3 Skrevet 30. juli 2003 På vennefesten vi hadde etter bryllupet kom jeg i en beige selskapskjole med halterneck- en pen kjole synes jeg er tingen, jeans blir litt for uformelt allerede dagen etter bryllupet. Minnie
Dixie Skrevet 30. juli 2003 #4 Skrevet 30. juli 2003 Du kjenner vel noen andre som skal dit, slik at dere kan kjøre samme stil... Men om hun sier ut-på-byen antrekk, så kle deg slik du pleier å gå på byen da vel...
Gjest Jamila Skrevet 30. juli 2003 #5 Skrevet 30. juli 2003 Sommerkjole tror jeg er det beste. Er dere invitert til bryllupet også, eller er dette festen for alle vennene? Hvis det er det siste ville jeg kledd meg til fest, for da er det dette som er "vennenes bryllupsfest".
Fakse Skrevet 30. juli 2003 #6 Skrevet 30. juli 2003 Sommerkjole er definitivt tingen, og svart er som du vet ikke spesielt sommerlig. Kan godt være litt penere kledd enn en vanlig tur på byen, det tror jeg mange vil være siden det tross alt er bryllup.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #7 Skrevet 30. juli 2003 Ville definitivt tatt på meg kjole eller pent skjørt/topp. Det er jo bryllupet dere skal feire, så jeans høres litt uformelt ut kanskje. En fin sommerkjole passer uansett, og du vil ikke føle deg dum i det selv om alle andre går i jeans... Svart synes jeg går an siden dette ikke er på bryllupsdagen, men selv ville jeg valgt en annen farge siden det er sommer og sommerbryllup.
veslepus Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2003 Hmmm... Må innrømme at de fleste av mine sommerkjoler er svarte... Har en svart halterneck kjole med noen store røde tulipaner på - tror det isåfall må bli den. Tror den er sommerlig nok selv om den er svart. Vi er egentlig like forvirret alle som skal på festen - det er bruden selv som har nevnt jeans som en mulighet. Men jeg tor nok ikke at jeg går for det. Som Minnie sier, det blir jo litt for uformelt. Dette er festen for alle vennene pluss følger, så jeg tror vi blir ganske mange... :D
Frk Doodad Skrevet 31. juli 2003 #9 Skrevet 31. juli 2003 Hmmm... Må innrømme at de fleste av mine sommerkjoler er svarte... Har en svart halterneck kjole med noen store røde tulipaner på - tror det isåfall må bli den. Tror den er sommerlig nok selv om den er svart. Det går helt fint med en slik kjole selv om den er svart. Jeg har selv gått i bryllupp i en lignende kjole, den er sort med en chiffon overkjole med pastellfargede broderi på.
Piglet Skrevet 31. juli 2003 #10 Skrevet 31. juli 2003 Jeg er invitert til en tilsvarend fest etter det bryllupet jeg skal på i helgen, og da skal jeg ha på en lyseblå sommerkjole med halterneck og sorte slip-in sko med en liten hel. Synes den sorte kjolen med tulipaner på, høres passende ut! Piglet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå