Gjest MissBella Skrevet 26. juni 2009 #1 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=559718 Kommer du? Endret 26. juni 2009 av MissBella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Del Skrevet 26. juni 2009 skulle gjerne ha vært det,men har ingen mulighet. Får heller felle en tåre hjemme. Han er den beste..EVER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 26. juni 2009 #3 Del Skrevet 26. juni 2009 Det skal jeg nok ikke nei. Jeg har ikke mulighet til å dra dit. Og jeg liker meg ikke når det blir for mange mennesker, og jeg ser for meg at der blir det veldig mange mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. juni 2009 #4 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg tenkte kanskje å ta turen bortom youngstorget og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 28. juni 2009 #5 Del Skrevet 28. juni 2009 nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå