Gå til innhold

Hvit kjole

Gjest Kavring

Anbefalte innlegg

Gjest Kavring

Kjøpte meg hvit kjole for en tid tilbake, men har ikke hatt anledning til å bruke den før nå. Så når jeg tok den på meg fikk jeg se at den var noe gjennomsiktig. Altså, hvis jeg f.eks. bøyer meg frem, så kan man se trusa. Tror også man kan skimte trusa foran.

Hva gjør dere andre når dere bruker hvite kjoler som er gjennomsiktige?

Skal jeg helt enkelt ikke bry meg om at trusa synes og heller bare prise sommeren? ;) Kanskje string er bedre enn hipster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kavring
Bruk hudfarget undertøy.

Ååå, så klart! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før...

Takk, Gåsemor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
Kan det passe å bruke underskjørt under?

Nei, dessverre. Klønete forklart, så vil det bli "skille" fra underskjørtet og på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva med underkjole da? ;)

Kunne tenke meg at underskjørtet også ville synes under kjolen, men kanskje du var mer komfortabel med det enn at trusen syntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SmallTalk

Er det den rutete kjolen du linket til? Også hadde du den i hvit og med litt dypere utrigning?

Tror ikke det burde være noe problem å finne underkjole da. De fås jo i flere modeller, og de aller fleste likner jo på nattkjoler av noe slag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg hvit kjole for en tid tilbake, men har ikke hatt anledning til å bruke den før nå. Så når jeg tok den på meg fikk jeg se at den var noe gjennomsiktig. Altså, hvis jeg f.eks. bøyer meg frem, så kan man se trusa. Tror også man kan skimte trusa foran.

Hva gjør dere andre når dere bruker hvite kjoler som er gjennomsiktige?

Skal jeg helt enkelt ikke bry meg om at trusa synes og heller bare prise sommeren? ;) Kanskje string er bedre enn hipster?

Ja, string er det eneste som gjelder under hvite kjoler, og bruk hudfarget undertøy. Ikke hvitt, hudfarget. Ellers går det jo an å bruke en lang singlet som underkjole, men det kan fort bli varmt......

Og ellers synes jeg du skal prise sommeren, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg bruker en hudfarget hold-in strømpebukse som jeg har klippet av bena på, det blir ikke gjennomsiktig, og man slipper sånn ekkel glippe mellom rumpeballene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en slik en selv. En ganske gjennomsiktig hvit kjole, that is..

For meg blir det perfekt med enten hudfarget undertøy eller hvit string. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg bruker en hudfarget hold-in strømpebukse som jeg har klippet av bena på, det blir ikke gjennomsiktig, og man slipper sånn ekkel glippe mellom rumpeballene :fnise:

Rakner den ikke når du klipper bena av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...