Gå til innhold

Hva er din Michael Jackson favorittssang?

Anbefalte innlegg

Gjest MissBella
Skrevet

Tittelen sier seg selv! Nå spilles MJs sanger på radioen over hele landet og sikkert også hele verden. Han har lagd mange bra sanger. Fortell hva som er din favorittsang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er mine topp 3:

1. thrilller

2. the way you make me feel

3. don't stop til you get enough

Skrevet

jeg likte best når han sang, "no matter if you`re black or white"!

For den var ikke ironisk i det hele tatt.

Skrevet

Jeg elsker sangene hans.

Favorittene mine er "Give in to me" og "Speed Demon".

Ellers er den kjempe fin den som heter for "streetwalker" som ligger som ekstraspor på nyere versjon av Thriller-albumet:D

Skrevet

heal the world, for den er så optimistisk.

Skrevet

Billie Jean.

Skrevet

Dirty Diana

Skrevet

Man in the mirror

&

Heal the world (fordi jeg har mange gode minner i forbindelse med den sangen)

Skrevet

Man in the mirror ja. Om å se mannen i speilet (deg selv). Eller på amerikansk så heter jo man det samme som menneske, så det betyr se mennesket i speilet (også deg selv).

Hadde man oversatt man og woman korrekt til norsk så hadde det blitt menneske og hunnmenneske. Hadde man oversatt male og female korrekt så hadde det blitt hann og hunnhann.

Skrevet
Man in the mirror ja. Om å se mannen i speilet (deg selv). Eller på amerikansk så heter jo man det samme som menneske, så det betyr se mennesket i speilet (også deg selv).

Hadde man oversatt man og woman korrekt til norsk så hadde det blitt menneske og hunnmenneske. Hadde man oversatt male og female korrekt så hadde det blitt hann og hunnhann.

Hysj! - Du kan vekke feministene. :<
Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Jeg elsker Earth Song - den er bare nydelig.

Skrevet

Dirty Diana!!!!! Min absolutte favoritt! :digge::hjerte:

Ellers Thriller og Bad albumene... Alle sangene er vanvitig bra!

Skrevet

Liker best Man in the mirror! :)

Skrevet

Who is it og They dont care about us. Han hadde mange kule!

Skrevet

Flere enn meg som liker "Whatever Happens?" Hvordan kan en mann som er så syk, være så god til å skrive sanger?

Billie Jean liker jeg nesten bedre som versjonen til Chris Cornell. :)

Skrevet
Flere enn meg som liker "Whatever Happens?" Hvordan kan en mann som er så syk, være så god til å skrive sanger?

Ja, jeg liker den sangen på en god og vond måte. Klarer ikke høre den uten å bli veldig lei meg fordi jeg fikk dødsbudskapet til en person som betydde mye for meg mens jeg hørte denne sangen i bakgrunnen. Dvs at jeg de siste 8 årene har hatt et spesielt forhold til Michael Jackson pga det. Hørt på musikken hans hver eneste dag siden den gang.

Skrevet

Thriller er vel favoritten, men Billy Jean kommer også veldig godt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...