Marianne Skrevet 30. juli 2003 #1 Skrevet 30. juli 2003 Når jeg har slettet eller lign. i tråder som omhandler positive /negative kommentarer om kjoler, sko, smykker og lignende så hagler det inn med pmer om hvorfor jeg slettet det. Så derfor vil jeg fortelle litt hva jeg syns og sletter etter. I diskusjoner hvor noen spør om meningen til andre om klær sko eller lignende så blir det ofte mange svar. Både positive og negative kommentarer og det må selvfølgelig forventes. Ingen har samme smak og noen liker det og noen liker det, men man må og kunne forvente litt normal folkeskikk syns jeg og kommentarer som. og disse kommentarene er ikke tatt fra noen innlegg, bare i løse lufte for å gi ett ekesempel. Alle gjestene kommer til å til huske deg som verdens dårligst kledde brud, du blir vennegjengens latterkule det året. Den var dritstygg, men siden du liker den er du vel like stygg selv så da passer den sikker, Du kan heller legge deg i en kiste og begraves for det er det jeg forbinner med den type kjole osv osv. Dette er ikke konstruktiv kritikk syns jeg og det sletter jeg. Kommentarer som sier, den var ikke min smak, eller jeg likte ikke den i det hele tatt. De sletter jeg selvfølgelig ikke og såpass må en forvente. Men vi må ikke glemme at det sitter mennesker bak disse nickene selv om vi er på ett diskusjonsforum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå