Gjest Gjest_Gjestine_* Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Jeg vurderer å kjøpe dette kameraet i gave til et familiemedlem. Har lest noen anbefalinger og tester på nett, og ble også anbefalt dette i butikken. Men jeg synes alltid det er greit med litt førstehåndsinfo når det gjelder sånne ting. Her er det viktig at brukervennligheten er HØY Så, noen erfaringer? Jeg lurer også på et par ting jeg selvfølgelig glemte å spørre om i butikken: Hvordan lades kameraet? Må man ta ut batteriet og det er en 'ladestasjon' og mye styr, eller kan man plugge en lader rett i kameraet (som på en mobiltelefon)? Hvordan overføres bildene til pc? Må man da ut minnekortet, usb-overføring direkte fra kameraet eller usb-overføring fra 'ladestasjon'? Har vært borti alle variantene. På forhånd takk:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg vurderer å kjøpe dette kameraet i gave til et familiemedlem. Har lest noen anbefalinger og tester på nett, og ble også anbefalt dette i butikken. Men jeg synes alltid det er greit med litt førstehåndsinfo når det gjelder sånne ting. Her er det viktig at brukervennligheten er HØY Så, noen erfaringer? Jeg lurer også på et par ting jeg selvfølgelig glemte å spørre om i butikken: Hvordan lades kameraet? Må man ta ut batteriet og det er en 'ladestasjon' og mye styr, eller kan man plugge en lader rett i kameraet (som på en mobiltelefon)? Hvordan overføres bildene til pc? Må man da ut minnekortet, usb-overføring direkte fra kameraet eller usb-overføring fra 'ladestasjon'? Har vært borti alle variantene. På forhånd takk:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Hei, Jeg har nylig kjøpt dette kameraet og er veldig fornøyd med det. Enkelt å bruke og lett å komme inn til de forskjellige funksjonene. Synes det også er veldig fint med den store forhåndsvisnings-skjermen. For å lade batteriet må du ta det ut og legge det i laderen (følger med). Veldig enkelt. Når det gjelder overføring følger det med en USB-kabel som du plugger inn i kameraet og PC'n. Du kan selvsagt også ta ut minnebrikka (SD) og sette dirkete i PC'n eller i en minnekortleser. Lykke til med valg av kamera!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Har samme kamera og har vært fornøyd med dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå