Gå til innhold

Canon Ixus 870 IS

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjestine_*
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe dette kameraet i gave til et familiemedlem.

Har lest noen anbefalinger og tester på nett, og ble også anbefalt dette i butikken.

Men jeg synes alltid det er greit med litt førstehåndsinfo når det gjelder sånne ting. Her er det viktig at brukervennligheten er HØY :)

Så, noen erfaringer?

Jeg lurer også på et par ting jeg selvfølgelig glemte å spørre om i butikken:

Hvordan lades kameraet? Må man ta ut batteriet og det er en 'ladestasjon' og mye styr, eller kan man plugge en lader rett i kameraet (som på en mobiltelefon)?

Hvordan overføres bildene til pc? Må man da ut minnekortet, usb-overføring direkte fra kameraet eller usb-overføring fra 'ladestasjon'? Har vært borti alle variantene.

På forhånd takk:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg vurderer å kjøpe dette kameraet i gave til et familiemedlem.

Har lest noen anbefalinger og tester på nett, og ble også anbefalt dette i butikken.

Men jeg synes alltid det er greit med litt førstehåndsinfo når det gjelder sånne ting. Her er det viktig at brukervennligheten er HØY :)

Så, noen erfaringer?

Jeg lurer også på et par ting jeg selvfølgelig glemte å spørre om i butikken:

Hvordan lades kameraet? Må man ta ut batteriet og det er en 'ladestasjon' og mye styr, eller kan man plugge en lader rett i kameraet (som på en mobiltelefon)?

Hvordan overføres bildene til pc? Må man da ut minnekortet, usb-overføring direkte fra kameraet eller usb-overføring fra 'ladestasjon'? Har vært borti alle variantene.

På forhånd takk:)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei,

Jeg har nylig kjøpt dette kameraet og er veldig fornøyd med det. Enkelt å bruke og lett å komme inn til de forskjellige funksjonene. Synes det også er veldig fint med den store forhåndsvisnings-skjermen. :)

For å lade batteriet må du ta det ut og legge det i laderen (følger med). Veldig enkelt. Når det gjelder overføring følger det med en USB-kabel som du plugger inn i kameraet og PC'n. Du kan selvsagt også ta ut minnebrikka (SD) og sette dirkete i PC'n eller i en minnekortleser.

Lykke til med valg av kamera!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har samme kamera og har vært fornøyd med dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...