Chakoya Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 (endret) Jeg og min samboer og hunden skal på 2 ferier denne sommeren. Dette er noe jeg gleder meg utrolig mye til. Sammen har vi en plan om å campe i telt muligens. Vi er veldig glad i naturlivet, fjelllivet og båtlivet + fisking. Men selvfølgelig annet er også bare hyggelig Kanskje festival, konsert annet? Ønsker også at denne ferien skal bli litt magisk da det er meg og samboer i sentrum Tid for å gjøre det litt spesielt for oss! Vi disponerer bil & båt. Har dere noen fine ferieplasser i Norge man kan reise til? Endret 26. juni 2009 av Chakoya
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Hva med å gå til galhøpiggen eller over besseggen? Det er jo veldig fint om en er glad i tur og fjell.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Kan anbefale: - Geirangerfjorden og Tafjordfjellene, Trollstigen. - Rallarvegen og Nærøyfjorden - Lofoten - Hvilken som helst tur i Jotunheimen - Turer ved forgreningene av Jostedalsbreen, f.eks. Briksdalsbreen. Loen, Olden-området som ligger nært Stryn
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Jeg liker godt Telemark, spesielt ved innsjøen Nisser. Ellers er kystlinja vår fantastisk.
Tabris Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Det kommer an på hvor langt nord dere bor og hvor mye dere vil legge i kjøring, men Nordkapp er både nydelig og magisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå