Gjest lonley Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Jeg er en gutt på 19 år som akk. nå sliter med at jeg føler meg så utrolig alene. Nettop blitt slutt med damen som jeg har vert sammen med i 2år, så jeg er så å si helt ødelagt. Jeg har ikke noen sosiale problem direkte, har mange venner fra skole osv. Men jeg er ikke med de i fritiden. Fikk ikke sove i natt pga vi nettop slo opp, og tenker bare på at resten av ferien kommer til å bli alene her på rommet mitt. Er det noen som har noen tips? Jeg er en småflau gutt som ser helt alminerlig ut, høy, tynn og sprek. Bot forresten i oslo.
Gjest 21 Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Kom deg ut og nyt solen, bearbeid følelsene dine for eksen, samtidig som du nyter en pils på stranden. Sommeren er den beste tiden på året til å bli kjent med nye mennesker! Og sitte hjemme og sture gjør bare ting værre, men så klart er det lov og være lei seg. Synd det ble slutt, og kjærlighetssorg er det verste i verden. Men prøv og ha en fin sommer. Prøv og finn lykke i andre ting så skal du se at verken sommeren eller vinteren blir ensom:D
Mr.Guy Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Heisann, TS her. Spørsmålet er bare hva kan jeg finne på alene? Er jo litt kjipt å dra på stranda alene og se andre kose seg i grupper osv.
waco Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Noen spesiell grunn til at det ble slutt? Skulle dama di ut i verden og finne seg sjæl?
Gjest 21 Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Ta kontakt med vennene dine fra skolen avt andre steder, eller har du isolert deg med dama de siste 2 årene. Det handler om å ta kontakt Alt kommer ikke rekende på ei fjøl vet du
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Ja, du må bare ta kontakt med de fra skolen. Det verste som kan skje er at du får nei. Kanskje du kan gå på et helgekurs i dans og bli kjent med noen. Eller noe annet kurs.
Silmarill Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 (endret) Hm, logg deg inn med profil å send meg en PM! Jeg har gode "private" råd til deg jeg Har lang erfaring med ungdom som har litt "sosialangst! PS! Nå drar jeg på ferie i morgen men er tilbake 4 juli. Send meg PM i dag og jeg svarer i dag, eller jeg svarer når jeg er tilbake fra ferie! Smil fra meg til deg! Endret 26. juni 2009 av Silmarill
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Jeg er en gutt på 19 år som akk. nå sliter med at jeg føler meg så utrolig alene. Nettop blitt slutt med damen som jeg har vert sammen med i 2år, så jeg er så å si helt ødelagt. Jeg har ikke noen sosiale problem direkte, har mange venner fra skole osv. Men jeg er ikke med de i fritiden. Fikk ikke sove i natt pga vi nettop slo opp, og tenker bare på at resten av ferien kommer til å bli alene her på rommet mitt. Er det noen som har noen tips? Jeg er en småflau gutt som ser helt alminerlig ut, høy, tynn og sprek. Bot forresten i oslo. Jeg vært i samme situasjon som deg når jeg var på din alder. Jeg har ikke så mange andre tips enn at det er viktig å jobbe hardt for å opparbeide seg en vennekrets. Man er nødt til å være sterk og tåle litt motgang, for det er slett ikke alle mann møter som ønsker å bli venn med en. Det krever litt mot, men du må nesten prøve å finne på noe med vennene fra skolen på fritiden også. Prøv å foreslå noe dere kan gjøre, og ikke gi opp selv om de kanskje ikke kan første gangen.
Mr.Guy Skrevet 26. juni 2009 #10 Skrevet 26. juni 2009 Jeg vært i samme situasjon som deg når jeg var på din alder. Jeg har ikke så mange andre tips enn at det er viktig å jobbe hardt for å opparbeide seg en vennekrets. Man er nødt til å være sterk og tåle litt motgang, for det er slett ikke alle mann møter som ønsker å bli venn med en. Det krever litt mot, men du må nesten prøve å finne på noe med vennene fra skolen på fritiden også. Prøv å foreslå noe dere kan gjøre, og ikke gi opp selv om de kanskje ikke kan første gangen. ja, er vel det som må til. Tusen takk allesammen! Trenge litt støtte nå! Har virkelig hjulpet en ung mann! Har sendt svar på PMén du sendte meg For en overraskelse. Tusen takk!
Silmarill Skrevet 26. juni 2009 #11 Skrevet 26. juni 2009 ja, er vel det som må til. Tusen takk allesammen! Trenge litt støtte nå! Har virkelig hjulpet en ung mann! For en overraskelse. Tusen takk! Bare hyggelig å hjelpe til vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå