Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Vi hadde det endelige bruddet for to uker siden etter at ting hadde vært usikkert og dårlig. Jeg har kjærlighetsorg og sliter med å akseptere og komme videre og lurer på hvor dumt det er å be om et oppklaringsmøte. Jeg tror det vil hjelpe meg å få ærlige svar på spørsmål, jeg tror det vil gjøre det lettere å akseptere og gå videre i stedenfor å spinne drømmer og håpe at alt skal ordne seg sånn jeg gjør nå. Samtidig er jeg redd for at å treffe han vil rippe opp i såret og sette meg tilbake til start. Selv om det ikke føles sånn har jeg jo sikkert kommet et stykke på vei i healing prosessen. Hvis jeg ikke tar insiativ til å prate nå må jeg vente til høsten. Ikke sikkert jeg har behov for oppklaring lenger da, men er redd for at det vil virke enda mer patetisk om jeg kontakter ham etter så lang tid. Synspunkter? Hvor lang tid tar det å komme over noen?
I Grosny Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Vi hadde det endelige bruddet for to uker siden etter at ting hadde vært usikkert og dårlig. Jeg har kjærlighetsorg og sliter med å akseptere og komme videre og lurer på hvor dumt det er å be om et oppklaringsmøte. Jeg tror det vil hjelpe meg å få ærlige svar på spørsmål, jeg tror det vil gjøre det lettere å akseptere og gå videre i stedenfor å spinne drømmer og håpe at alt skal ordne seg sånn jeg gjør nå. Samtidig er jeg redd for at å treffe han vil rippe opp i såret og sette meg tilbake til start. Selv om det ikke føles sånn har jeg jo sikkert kommet et stykke på vei i healing prosessen. Hvis jeg ikke tar insiativ til å prate nå må jeg vente til høsten. Ikke sikkert jeg har behov for oppklaring lenger da, men er redd for at det vil virke enda mer patetisk om jeg kontakter ham etter så lang tid. Synspunkter? Hvor lang tid tar det å komme over noen? Hvis dere føler at dere har dumpet hverandre av relevante årsaker, og er enig i de faktiske forhold, så er ting avklart. Jeg gjetter at det ikke er sånn. Jeg gjetter at du mener at han har forlatt deg av feil årsaker. At han ikke har tatt deg ordrett, men tolket på sin måte. I så fall føler du at han trenger å få klarhet i de ekte realitetene. Problemet er at han neppe er moden for det nå, og at han først vil forstå om 6-12 måneder, når du har fått en ny mann som du elsker og aldri vil forlate. Da vil han forstå sine feilvurderinger, angre, og be deg komme tilbake. I din situasjon i dag, så vil jeg sendt ham oppklaringsbrev skriftlig, der din versjon står i klartekst. Han er kanskje ikke moden for den versjonen nå, men ved juletider kan han ta fram brevet igjen, og forstå. Jeg tror ikke på samtale i denne fasen av bruddet. 1 til 1 samtaler nå blir bare følelser og lite fakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå