Gjest Tinkerbell87 Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 (endret) Kjøpte en pakke for noen dager siden, men så leste jeg litt om kuren og ble litt usikker på om jeg i det hele tatt skulle ta den eller ikke. Renser den virkelig kroppen, eller er det bare tull? Hvor sterk er denne kuren? Er litt redd for å skade kroppen min. Har lest litt om kuren, har fått med meg at man sitter på do hele dagen, men blir det det samme som avføringsmiddel da? For da er det jo ingen vits. Noen som vet? Endret 26. juni 2009 av Tinkerbell87
HelloKjersti Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Den kuren der er bare tøys. Det er et pulver du blander ut i en blanding av olivenolje og grapefruktjuice, som du skal drikke x ganger i løpet av et døgn. SELVSAGT sitter du på dass hele dagen. Selvsagt blir du dehydrert. Tøys og tull!
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Rensekurer er helt unødvendige og de kan være skadelige for kroppen. Firmaene som selger dette satser på at det finnes mange lettlurte mennesker der ute.
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Takk for svar, tror jeg dropper kuren jeg. Vil ikke skade kroppen min!
Annikken Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Som diskutert i en nylig tråd - du oppnår samme resultater ved å ha et normalt kosthold. Kroppen har drevet selvrensing i millioner av år og trenger ikke noe "hjelp" til å rense seg. Den er selvrensende! Dessuten, "rensekurer" gir deg stort sett bare diare, og se for deg - hva "tømmer" tarmen best - fast eller løs avføring...? Og angående "spyling" - det er bra bakterier i tarmsystemet, og de skal være der for å holde fordøyelsessystemet vedlike. Ikke noe vits i å rense ut dem Det var vel oppsummeringen fra forrige tråden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå