Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Heisann! Jeg skal passe to hunder i oslo i sommer, og lurte på i den forbindelse om noen kjenner til en agilitybane i området? Helst en med fri bruk? Eventuelt om det går noen kurs i sommer? Hvis ikke er jeg interessert i å høre om andre hundevennlige områder jeg kan gå tur i:) På forhånd takk for hjelpen!
Troyamin Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Jeg vet at Stovner hundeklubb er ganske ok. Men det er jo utenfor Oslo...
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Hei! Artig at du skal passe hunder! Jeg bor ikke i Oslo, men har hørt snakk om Frogner agilitybane? Tror det skal være en bane i Frognerparken et sted og tror det er gratis å trene der. Trenger ikke være medlem av klubb heller. Men du kan jo søke på Frogner agilitybane eller noe, så finner du kanskje litt mer info. Lykke til =)
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Hei! Artig at du skal passe hunder! Jeg bor ikke i Oslo, men har hørt snakk om Frogner agilitybane? Tror det skal være en bane i Frognerparken et sted og tror det er gratis å trene der. Trenger ikke være medlem av klubb heller. Men du kan jo søke på Frogner agilitybane eller noe, så finner du kanskje litt mer info. Lykke til =) Ja! Har hørt noe om en "hundeslette" i frognerparken? Er litt usikker. Trente agility med første hunden min, så har erfaring selv, men ikke hundene, så tenkte vi bare skulle leke oss litt:) Gleder meg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå