mariekristine Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Noen her som kan anbefale flinke frisører i Molde samt hvor jeg kan bli sminket.. Er FAME i Molde bra eller vet dere av noen andre i nærheten? Priser på fotografering kunne vært kjekt å høre litt om da jeg ikke har den minste aning
Gjest fra Molde Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Noen her som kan anbefale flinke frisører i Molde samt hvor jeg kan bli sminket.. Er FAME i Molde bra eller vet dere av noen andre i nærheten? Priser på fotografering kunne vært kjekt å høre litt om da jeg ikke har den minste aning Jeg har erfaring med flere fotografer i Molde og omegn. Syns fotograf Alvheim er den beste. Fame blir altfor lyst og uklart.
mariekristine Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2009 Jeg har erfaring med flere fotografer i Molde og omegn. Syns fotograf Alvheim er den beste. Fame blir altfor lyst og uklart. OK: Takk for svar. Får sjekke ut alvheim da
Gjest D-shol Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Jeg har nettopp ringt rundt til frisører i Molde og får priser på stort sett 2700,- - 3500,- Mange virker veldig uorganisert i forhold til brudepynting, vet ikke hva som er inkludert eller eksakt pris. Vet at Luggen er kjempeflinke, de tar 800,- timen og det inkluderer prøvetimen, sminke og lunsj med drikke! Xanadu virket også seriøse, de tar 2700,- inkl. sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå