Gå til innhold

Frisør/make up i Molde samt fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kan anbefale flinke frisører i Molde samt hvor jeg kan bli sminket..

Er FAME i Molde bra eller vet dere av noen andre i nærheten? Priser på fotografering kunne vært kjekt å høre litt om da jeg ikke har den minste aning

Videoannonse
Annonse
Gjest fra Molde
Skrevet
Noen her som kan anbefale flinke frisører i Molde samt hvor jeg kan bli sminket..

Er FAME i Molde bra eller vet dere av noen andre i nærheten? Priser på fotografering kunne vært kjekt å høre litt om da jeg ikke har den minste aning

Jeg har erfaring med flere fotografer i Molde og omegn. Syns fotograf Alvheim er den beste. Fame blir altfor lyst og uklart.

Skrevet
Jeg har erfaring med flere fotografer i Molde og omegn. Syns fotograf Alvheim er den beste. Fame blir altfor lyst og uklart.

OK: Takk for svar. Får sjekke ut alvheim da

• 1 måned senere...
Gjest D-shol
Skrevet

Jeg har nettopp ringt rundt til frisører i Molde og får priser på stort sett 2700,- - 3500,-

Mange virker veldig uorganisert i forhold til brudepynting, vet ikke hva som er inkludert eller eksakt pris.

Vet at Luggen er kjempeflinke, de tar 800,- timen og det inkluderer prøvetimen, sminke og lunsj med drikke!

Xanadu virket også seriøse, de tar 2700,- inkl. sminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...