Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Altså slik at andre medlemmer ikke kan finne en? Kan man utestenge visse personer fra å finne en? Synes bare det var å rart at en person plutselig ikke lenger var medlem på facebook....
Gjest joppe Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Jepp, d kan man.. Bare å blokkere personen d, så blir profilen usynlig i alle sammenheng.. søk, venneliste, osv osv.. Meeen, det finnes andre måter å søke på.. feks google navnet, så kommer profilen opp hvis den eksisterer. Kan jo hende at en bruker deaktiverer profilen for en periode, feks ferie ol. også da.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Vedkommende sier at han ikke kan noe om å utestenge noen, men....kan det skje på andre måter da?? Tror neppe han har deaktivert heller. Og jeg får da opp at han fortsatt er medlem når jeg googler. Merkelig...
Gjest nobilian Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Vedkommende sier at han ikke kan noe om å utestenge noen, men....kan det skje på andre måter da?? Tror neppe han har deaktivert heller. Og jeg får da opp at han fortsatt er medlem når jeg googler. Merkelig... *** Ta et hint?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 *** Ta et hint? Vel. Hvorfor sende da sms om at han savner meg senest i dag da. ..... Jeg har lovet han gratis sydentur også. Tror han at dette er måten å få det på??
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Man kan da ikke finne ut om folk har facebookprofil ved å google, hvis man da ikke har den innstillingen at man kan søkes opp utenfor facebook. Man kan også stille inn slik at andre på facebook ikke kan søke deg opp. Er det ikke en fordel å vite hvordan timg man bruker på nett fungerer? Han har sannsynligvis blokket deg.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Man kan da ikke finne ut om folk har facebookprofil ved å google, hvis man da ikke har den innstillingen at man kan søkes opp utenfor facebook. Man kan også stille inn slik at andre på facebook ikke kan søke deg opp. Er det ikke en fordel å vite hvordan timg man bruker på nett fungerer? Han har sannsynligvis blokket deg. Jo han hadde det. Og jeg gav han en sjanse til å være ærlig.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 Man kan velge hvor "strengt" man vil ha det ift å søkes opp, om venner av venner kan se deg, alle kan se deg osv. Kanskje han har innstillingen om at bare venner kan se ham?
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #10 Skrevet 27. juni 2009 Man kan velge hvor "strengt" man vil ha det ift å søkes opp, om venner av venner kan se deg, alle kan se deg osv. Kanskje han har innstillingen om at bare venner kan se ham? Er det noe bedre? Forrige helg var han helt åpen. Nå som han er på ferie har han altså brukt tid til å sørge for at jeg ikke engang kan søke på han. Jeg har ikke engang lagt han til som venn. Så nyssgjerrig er jeg ikke. Jeg trodde vi var kjærester. Men jeg får ikke engang lov til å søke etter han. Fy faen.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #11 Skrevet 27. juni 2009 Er det noe bedre? Forrige helg var han helt åpen. Nå som han er på ferie har han altså brukt tid til å sørge for at jeg ikke engang kan søke på han. Jeg har ikke engang lagt han til som venn. Så nyssgjerrig er jeg ikke. Jeg trodde vi var kjærester. Men jeg får ikke engang lov til å søke etter han. Fy faen. Og det verste er at han lyver. Han sa han ikke kunne noe med å hindre noen i å se han. Men han har da vitterlig gått inn og hindret alle andre enn hans venner i å se han. Og det når jeg sa at jeg også hadde hadde meldt meg inn i facebook. Han kan få holde på med sine Hotell Cæsar stjerner så mye han ønsker for min del. Han er et avsluttet kapittel.
Jade Skrevet 28. juni 2009 #12 Skrevet 28. juni 2009 Men, at han lukker profilen sin for søk... Hva har det med deg personlig å gjøre? Det er ikke det samme som at han har blokkert deg. Folk kan uansett se "inngangsdøren" på profilen hans hvis de har linken. Og de kan se hva han har skrevet på andres waller osv. Hvis du har sett dette tidligere, og wallpostene hans plutselig er borte på andres profiler, SÅ har han blokkert deg. Syns det er litt drastisk å dumpe noen basert på noen facebook-innstillinger. Hvorfor skulle han gidde å sende deg sms om at han savner deg, samtidig som han blokkerte deg på facebook? Det henger ikke på greip.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #13 Skrevet 28. juni 2009 Men, at han lukker profilen sin for søk... Hva har det med deg personlig å gjøre? Det er ikke det samme som at han har blokkert deg. Folk kan uansett se "inngangsdøren" på profilen hans hvis de har linken. Og de kan se hva han har skrevet på andres waller osv. Hvis du har sett dette tidligere, og wallpostene hans plutselig er borte på andres profiler, SÅ har han blokkert deg. Syns det er litt drastisk å dumpe noen basert på noen facebook-innstillinger. Hvorfor skulle han gidde å sende deg sms om at han savner deg, samtidig som han blokkerte deg på facebook? Det henger ikke på greip. Fordi jeg lovet han gratis sydentur. Kanskje han hadde glemt at han hadde "blokkert" meg. Han sender aldri meldinger til meg midt på dagen med slikt innhold. Synes ihvertfall han kunne ha kommet med en plausibel forklaring. Det er jo noe man fysisk må gjøre, ikke noe som bare skjer av seg selv. Jeg er ikke venn med han og har derfor ikke adgang til noe av de han har skrevet.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #14 Skrevet 1. juli 2009 *** Ta et hint? Jeg vil bare takke deg for at du sådde tvil og denne sommeren blir et helvete.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #15 Skrevet 1. juli 2009 Facebook er noe virkelig dritt. Kommer aldri til å sette min fot der mer.
Jade Skrevet 1. juli 2009 #16 Skrevet 1. juli 2009 Jeg vil bare takke deg for at du sådde tvil og denne sommeren blir et helvete. Man må selv ta ansvar for forholdene sine, og at man dumper typen sin uten å undersøke hva som faktisk har skjedd. Poster du en tråd på KG, vil du bli anbefalt å dumpe typen din, uansett om tråden handler om utroskap eller hva du skal ha til middag i morgen. (satt liiiitt på kanten)
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #17 Skrevet 5. juli 2009 Nå har jeg faktisk oppdaget at jeg heller ikke kan søkes av andre medlemmer og jeg skulle være åpen for alle!! Nei facebook altså...for noe tull.
Jade Skrevet 5. juli 2009 #18 Skrevet 5. juli 2009 Nå har jeg faktisk oppdaget at jeg heller ikke kan søkes av andre medlemmer og jeg skulle være åpen for alle!! Nei facebook altså...for noe tull. Da håper jeg virkelig at typen din dumper deg!!! Da er du jo like slem som TS sin type (nå eks).
Gjest nobilian Skrevet 5. juli 2009 #19 Skrevet 5. juli 2009 Jeg vil bare takke deg for at du sådde tvil og denne sommeren blir et helvete. *** Min fortjeneste at det ble slutt, altså? Kan hende jeg redda sommeren hans da?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #20 Skrevet 5. juli 2009 *** Min fortjeneste at det ble slutt, altså? Kan hende jeg redda sommeren hans da? Aldri så galt at det ikke er godt for noe. :-) Vel, du hadde neppe rett, da det slettes ikke var noe "hint" å ta. Synes det er utrolig frekt og ondskapsfullt å komme med slike antydninger. Kan ikke ta deg seriøst i dette forumet lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå