L@dy Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Samboer skal starte ett spill på pc`en men får en feilmelding som vi ikke aner hva er for noe. "Please tell Microsoft about this problem", så vi kan jo sende det videre, men det hjelper jo ikke oss da. På teknisk informasjon står bl.a dette; Excephon information: code: 0x80000004 Flags: 0x00000000 + mye mer....... Stod at feilmeldingen ble lagret på min c, så jeg kan se om jeg finner den ett sted.... Pc`en vi har er en Lifebook 8110 http://www.tecfinance.se/index.php?page=sh...1&Itemid=53 Noen som har noen fjerneste ide`om hva det kan være og hva vi kan gjøre? Takk for hjelpen!
feuerstein Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Hvilket spill? Hvilket operativsystem har dere?
L@dy Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2009 Hvilket spill? Hvilket operativsystem har dere? Bruker Xp og spillet er Age of Empires III
Gjest SmallTalk Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Hva mer enn Exception får du opp? Eller rettere sagt: hva slags exception? Exception i seg selv sier ikke så mye, kun at det er noe som ikke er som det skal eller at noe mangler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå