Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hårete mann
Skrevet

Jeg har en mann som er veldig plaget med hårvekst på ryggen. Det gjør ikke meg noe, men han vil ikke gå i bar overkropp om sommeren, og det er kjempesynd. Det er leit å se at han beholder skjorta på når alle kompisene hans kaster den.

Hvordan kan han fjerne håret på ryggen? Han har gått til voksing før, og han har også hatt perioder der han reiste med fly til en by for å få fjernet hår med laser. Han har fremdeles mye hår igjen. Det er mykt og mørk blondt, om det har noe å si. Nå har vi veldig dårlig råd, så han kan ikke bruke masse penger på verken voks eller laser.

Jeg bruker å barbere han, men det varer jo et par dager før det vokser ut igjen.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Du kan ikke kjøpe en epilator, da? Den koster noen hundrelapper, men det er jo en engangsinvestering. Bruker selv epilator på beina, og hårveksten har faktisk begynt å bli mindre.

Skrevet

Jeg brukte voks og epilator på x'n, etter HANS ønske. :)

Fungerte fint det..

Skrevet
Jeg har en mann som er veldig plaget med hårvekst på ryggen. Det gjør ikke meg noe, men han vil ikke gå i bar overkropp om sommeren, og det er kjempesynd. Det er leit å se at han beholder skjorta på når alle kompisene hans kaster den.

Hvordan kan han fjerne håret på ryggen? Han har gått til voksing før, og han har også hatt perioder der han reiste med fly til en by for å få fjernet hår med laser. Han har fremdeles mye hår igjen. Det er mykt og mørk blondt, om det har noe å si. Nå har vi veldig dårlig råd, så han kan ikke bruke masse penger på verken voks eller laser.

Jeg bruker å barbere han, men det varer jo et par dager før det vokser ut igjen.

Tips?

kjøp varmvoks på HM, den er er veldig bra! den fjerner hårene godt, og stripsene kan vaskes etter bruk og brukes om igjen :) så den varer leeenge!

gjør dette innimellom, så vil han få en helt hårfri rygg i heeele sommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...