Kiyo Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Jeg, samboer og venner skal til festival i Sverige i morgen, og vi hadde booket hotellrom 1-2 uker i forveien. Men i dag fikk vi telefon om at hotellet (#1) skal ha vedlikehold så vi kan ikke bo der. Vi skulle få pengene tilbake, men hva annet har vi krav på? Nå er det full stress med å finne et nytt hotell som ligger så sentralt som det vi først hadde skaffet, men burde det ikke være ansvaret til hotell #1? Håper på svar snarest
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Det er jo svensk lov som regulerer dette, så det er neppe som mange her som kan svare dere på det. Synes vel at hotellet burde vært mer behjelpelig enn det du beskriver her da, ikke mye til kundeservice. Særlig ikke på så kort varsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå