Gå til innhold

Utdrikningslag - bading på Grand


Lykkeliten

Anbefalte innlegg

Jeg skal holde et utdrikningslag i Oslo fk helg.

Vi skal blant annet en tur til toppetasjen på Grand Hotell, der bruden skal få hudpleie etc og så har jeg leid en del av bassenget der.

Spørsmål: Har noen av dere vært i bassenget der? Pleier man å ha noen aktiviteter mens man er der, eller skal vi bare bade?

Hva kan vi i såfall gjøre de to timene vi har bassenget? (Bortsett fra å drikke drinker selvfølgelig...) :blunke:

Fint om noen har erfaringer eller forslag til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvordan bassenget der er men har vært i utdrikningslag før hvor vi har vært i basseng.

Vi hadde hvitvin/champagne og melon/jordbær. En gang hadde vi missekonkurranse (bruden vinner selvfølgelig), du må da ha frivillige misser og bruden må være villig til å gjøre dette. Lage bånd og skrive på (a la miss jordbær 2003... miss piggy 2003...) Juryen kommer med kommentarer som: For brun, for tynn, disket... alt ettersom.

Kjøp noen billige små båter og ha båtrace med lag.

Leker passer kanskje ikke? (volleyball, frisbee osv)

Dele inn i lag og ha Synkronsvømming?

Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei. Jeg var i utdrikningslag til en venninne på Grand i fjor. Vi hadde ingen leker eller aktiviteter unntatt at vi badet.

Den dagen vi var der, var det strålende sol over Oslo. Vi svømte litt rundt, og etterpå koste vi oss på takterrassen med frukt som vi fikk inkludert i prisen for å være der.

I tillegg brukte vi laaang tid i garderoben på å dolle oss opp til resten av dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg brukte vi laaang tid i garderoben på å dolle oss opp til resten av dagen :D

DET hørtes deilig ut....... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det må vi gjøre. Hørtes veldig digg ut med frukt på takterrassen også, men så er det dette med været da... *sukk* Skal visst bli ganske dårlig vær til helgen, men jeg kan jo krysse fingre og tær og håpe på det beste! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...