Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth
Skrevet

Jeg skal til Paris i november. Pr. nu koster flyturen (tor-søn) omlag 1300 kroner t/r med Norwegian.

Er det slik at prisen kun blir dyrere i tiden frem til avreise, eller går dette opp og ned? Finnes det en tommelfingerregel som sier noe om hvor lenge i forveien man bør booke for å få den rimeligste prisen?

Tar jeg en tilsvarende tor-søn-tur i september, koster den 1600 kroner. Er dette fordi den er nærmere forestående?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Som regel går prisen opp når det nærmer seg. Men det kan også komme kampanjepriser. Hvis du vet når du vil reise er det sannsynligvis like greit å bestille nå.

Skrevet (endret)

På restplasser kan det lønne seg å ha is i magen, men samtidig ikke drøye for lenge, for plutselig har noen snappet den billigste turen rett foran nesa på deg.

Endret av €l€ktra
Gjest Frosk
Skrevet

Med Norwegian går prisen omtrent alltid opp (ofte mye) når det nærmer seg avreisedatoen - men som sagt over her kan det jo komme kampanjer der du, HVIS du finner de aktuelle datoene, kanskje kan spare noen hundrelapper.

Jeg hadde nok bestilt nå, hvis du uansett allerede vet akkurat når du skal reise.

Skrevet
Jeg skal til Paris i november. Pr. nu koster flyturen (tor-søn) omlag 1300 kroner t/r med Norwegian.

Er det slik at prisen kun blir dyrere i tiden frem til avreise, eller går dette opp og ned? Finnes det en tommelfingerregel som sier noe om hvor lenge i forveien man bør booke for å få den rimeligste prisen?

Tar jeg en tilsvarende tor-søn-tur i september, koster den 1600 kroner. Er dette fordi den er nærmere forestående?

Sitter faktisk og lurer på det samme selv nå, jeg skal til London i oktober... Jeg har flydd mye med Norwegian de siste årene, og jeg kan ikke huske å ha sett at prisene går ned noe nærmere avreisedato. Med mindre det er kampanjer selvsagt, men det er jo umulig å vite på forhånd. Veldig frustrerende.

Skrevet

Prisene går som regel opp, ikke ned! Men såklart hender det at det kommer kampanjer. Disse kampanjene vet som regel ikke en gang de flyplass ansatte om før et par dager i forveien. Så tror nok jeg hadde booket de billettene du fant, det var ikke akkurat dårlig pris det du hadde funnet! :)

Skrevet

Jeg bestilte billett gjennom norwegian 2 mnd før reisen. Fikk den fortsatt billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...