Gjest barcelona:) Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 har vært i barcelona før, og tenkte denne gangen å bo i barri gotic. men alt i sentrum er igrunnen fint:) noen som var leid leilighet og vært fornøyd med ett firma?
Harira Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Hei, Jeg og to venninner bodde i denne leiligheten en uke i starten av juni og var grisefornøyde. Vi betalte 890€ for 7 dager. Ligger 200 m fra La Rambla på Raval-siden, men fortsatt ganske stille og rolig, og er jo bare noen få minutter å gå til Barri Gotic. http://www.shortstayapartment.com/apartmen...;City=Barcelona
Gjest ts Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 wow! uteplass :rødme: så til et underlig spørsmål: er sengen "normalt" myk? leide en annen leilighet en gang i bcn med seng som en planke - hadde jo migrene og forferdelig nakke hele turen...... åååh! gleder meg noe så vanvittig:=)
Harira Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 wow! uteplass :rødme: så til et underlig spørsmål: er sengen "normalt" myk? leide en annen leilighet en gang i bcn med seng som en planke - hadde jo migrene og forferdelig nakke hele turen...... åååh! gleder meg noe så vanvittig:=) Ja, sengen var helt normal den, god å sove i.
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Du kan også prøve www.booking.com. Der kan du søke på "leilighet" og få masse forskjellige bra alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå