royaltrux Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Hei. Lurer på om noen her har erfaring med kunstig tånegler? Saken er at min stortå har sopp, tror jeg. Vet ikke helt, det har vært sånn i det siste 10 årene i hvert fall. Den ser ikke fin ut. Går det an å få satt på en kunstig negl på den stor tå? Eller gjøre det tåneglen ennå verre i utseende? Takk på forhånd for svar...
royaltrux Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2009 Ja, jeg har vært hos legen og funnet ut at det kan kanskje behandles med en medisin, men den er veldig sterk og har ubehagelig bivirkninger på noen, dessuten er det veldig dyrt....Irriterende....
Titti72 Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 Den er dyr, men når du overstige en viss sum, så får du jo penger tilbake. Samboeren min brukte disse pillene, han fikk ingen bivirkninger. I da har han (skjeve) pene tær.
Pupsilure Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Den medisien er veldig dyr og har fæle bivirkninger ja... Læreren vår fortalte om ei som hadde fått nyresvikt (tror jeg det var) pga den. Du kan prøve å behandle den med vademecum munnvann. Drypp på noen dråper 2 ganger daglig. Og du bør file neglen tynn hvis den er veldig tykk. Det anbefales ikke å sette falske negler på soppnegler. Kan du ikke bare file den, og lakke?
Gjest Badabing Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Kan du ikke bare prøve Lamisil eller noe? Det skal bedre det i løpet av få måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå