Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dama var i utlandet på tur med en venninne, og mens de var der hadde hun blitt betatt av en annen gutt. Hun nektet for det helt til jeg konfronterte henne med "bevis" som hun ikke kunne motsi. Først da innrømte hun det. Det jeg vet er at hun har utvekslet tlf nr, mail adresse og bilder. Hun har også kysset han. Bortsett fra det vet jeg ikke om det har skjedd noe mere, fordi jeg ikke har funnet det ut. Hun benekter for å ha hatt sex, men hvordan kan jeg vite at hun snakker sant?

Jeg føler meg dum og teit som har vært snill og omtenksom mot henne. Jeg har hatt muligheten til å være utro tidligere, men har latt være fordi jeg vet hvor jævlig det er. I tillegg har jeg gitt henne sjansen til å si ifra om det skjedde noe minst 5 ganger etter hun kom hjem fra turen (merket at noe hadde skjedd på væremåte).

Jeg føler at jeg kan få det veldig fint sammen med henne, og jeg liker henne veldig godt. Tilliten fra min side til henne fikk seg en brutal knekk. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Hva syns dere om alt dette? Jeg er mest redd for at hun skal være utro igjen. Jeg har kjent henne i snart ett halvt år og har fått ett inntrykk av henne, hun virker ikke som den typen til å være utro.

Vi snakket sammen om det, hun forklarte meg at det var teit av henne og at hun aldri ville gjøre noe sånt igjen. Jeg vet alikevel at det betydde noe for henne, for hun var lei seg både når hun dro og kom hjem fra turen. Pga. avstanden er stor så vet jeg at det ikke ville blitt noe seriøst, og sannsynligvis var gutten bare ute etter ett "one-night" siden jeg tror de ikke har kontakt lengre.

Hun ble veldig lei seg når hun så hvor lei meg jeg ble, men hun var tydeligvis ikke lei seg for at hun hadde kysset/blitt kysset av en gutt før hun så at jeg reagerte. Siden vi ikke møtes oftere enn 1 gang i mnd så tror jeg kanskje at vi mister litt lysten på hverandre inntil vi møtes, men så går det bort når vi blir borte fra hverandre. Vi er begge i begynnelsen av 20 årene.

Det som forbauser meg mest er at hun klarte å se meg inn i øynene å lyve til meg, gang på gang. Føler meg mest skuffet/lei meg pga. det faktum at hun lyver og at jeg ikke kan stole på henne.

Er det bare dumt av meg å gi henne en sjanse til?

Beklager hvis alt ble litt rotete satt opp. Jeg føler bare at jeg trenger å få skrevet dette til noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er det bare dumt av meg å gi henne en sjanse til?

Ja. Du fortjener da absolutt bedre - det gjør jo alle. Hun hadde jo tydeligvis ingen planer om å nevne det for deg - før hun ble avslørt. Det sier alt, det er tydeligvis en sånn type jente som uten problem er utro, og fortsetter et forhold som om alt er "ok", uten engang være ærlig om utroskapet. Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg også vært 99% sikker på at hun pulte han karen!

Endret av kristian82
Skrevet

Hater utroskap, er nok derfor eg har vanskelig for å "binde" meg. Finn ofte ut ting før det blir seriøst som gir meg grunn til å tru at jenta er ikke til å stole på.

Du har selv tatt eit standpunkt til at utroskap er svikfult. Og at du selv aldri vil gjøre det. Må være ille å oppleve det nu.

Men om du synes hun angrer og du begynner å få tiltru og kan stole på henne fra no av. Kanskje....men ellers, om du ikke kan stole på henne blir det bare galt til slutt.

Uansett lykke til uansett. Eg hadde snudd ryggen til henne slik eg har gjort med mange damer før. Tåler ikke svik. Da er det like greit å leve alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...