Phobaeticus Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Hei. Er det noen som vet hvilke butikker som har godt utvalg av Mumi krusene fra Arabia? Jeg hadde en kjempe fine en der mumi mamma henger i halen på en delfin, men den ble knust i dag - snufs! Etterlyser også en oversikt over alle motivene? Noen som vet feks en nettside som viser/selger disse?
Nausicaä Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 De har koppene på butikker som selger kjøkkenting/porselen; Kitch'n og Ting for eksempel. De koster 199,- Her ser du de ulike koppene, de har også en oversikt der de selger dem. Vi har Mummipappa og "Love". *Ønske seg flere*
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Taras, men de har vel kun butikker i Tromsø.
Phobaeticus Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2009 De har koppene på butikker som selger kjøkkenting/porselen; Kitch'n og Ting for eksempel. De koster 199,- Her ser du de ulike koppene, de har også en oversikt der de selger dem. Vi har Mummipappa og "Love". *Ønske seg flere* Takk for svar - 199,- er ganske dyrt for en kopp. Jeg har fått alle jeg har i gave fra Blodbanken (+ en i julegave). Det fins en del flere en de på den siden, for jeg har i allefall 3 stk som ikke er avbildet der, så hvis noen andre vet om en mere utfyllende side så si i fra
Phobaeticus Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2009 http://megogminverden.blogg.no/ har en oversikt over noen av koppene og "betydningen" av motivet.
Fantomina Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Phobaeticus Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2009 Æsj - jeg får lime den sammen og i allefall ha den på "utstilling" da, men ikke drikke av den... Var å kjøpte meg en ny i dag (trøsteshopping) med mummi mamma på - den kosta 159,- på Jernia.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Bli blodgiver!!! Så gjør man seg fortjent til koppene også ;-) 4 kopper i året får jeg..kjempefine :-)
Ambivalent Skrevet 27. juni 2009 #9 Skrevet 27. juni 2009 Nydelige kopper, samler også på dem som blodgiver.
Gjest Nausicaa Skrevet 27. juni 2009 #10 Skrevet 27. juni 2009 Jeg er også blodgiver, men her jeg gir blod er det desverre ingen mummikopper. (Jeg fikk 6 par sokker, jeg...) Har du sett på nettauksjoner, finn.no og kanskje på andre nettsider? Jeg fant etter 2 min søk koppenpå ebay. Til rundt 350 kr.
Phobaeticus Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2009 Jeg er også blodgiver, men her jeg gir blod er det desverre ingen mummikopper. (Jeg fikk 6 par sokker, jeg...) Har du sett på nettauksjoner, finn.no og kanskje på andre nettsider? Jeg fant etter 2 min søk koppenpå ebay. Til rundt 350 kr. Har du sett! Så flink du er til å søke da, jeg fant jo mange mumi (moomin) krus på e-bay men akkurat den fant jeg ikke Men det blir litt dyrt, og evt toll på toppen så .. hmm... kanskje - kanskje ikke..
Phobaeticus Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 29. juni 2009 Flere mummi krus her; http://www.glassoginterior.no/default.pl?showPage=551
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå