Lillerose Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Hei, Vi skal feire niesen min sin bursdag nå til helgen. Og jeg har enda ikke kjøpt gave. Hun blir 9 år. Ønsker ikke klær. Tenkte kanskje å kjøpe en bok til henne. Vet dere om en spennende bok for 9 åring. Eller andre gavetips?
Nausicaä Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Phenomena-serien? Kanskje ikke for den mest jente-jente-jenten. Men kjenner et par i den alderen som er storfans. Roald Dahl er også kjekt i alle aldre, hva med "Matilda"?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Jeg kjøper ofte toalettveske(nå er vel hello kitty in), med hårbørste, tannbørsteetui, litt krem, shampo ol. Hoppetau og diverse sommerleker.
monkeyhub Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Ka med Hannah Montana-stash? Min niese på 8 digger Hannah Montana, og har fått sengesett av meg som var veldig pop:)
Lotus Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Bøker er en kjempe fin gave som har lang holdbarhet! Hvilken type jente er hun? Når jeg var rundt 9 hørte jeg denne på lydbok flere ganger og synes den var helt fantastisk, så den anbefaler jeg på det varmeste. Ellers kunne kanskje den alltid så klassiske Frøken Detektiv vært noe? *skrivefeil Endret 25. juni 2009 av Lotus
Mamma1 Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Har ei jente på ni år: Hannah Montana- ting Lydbøker Gjør-det-selv hobbyting Penger
CeeCee Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Hannah Montana Littlest Pet Shop Hello Kitty Build A Bear
Reveal Skrevet 29. juni 2009 #9 Skrevet 29. juni 2009 Ser mange her tipser om Hannah M. Vær bare sikker på at barnet er fan da- hos oss er Hannah M helt ut. Sfo-jentene er delt i to; Hannahgjengen og antiHannahgjengen... Kjedelig å kjøpe overprisede effekter dersom barnet tilhører siste gjengen.. Jeg stemmer for bøker eller kreative leker. Hos oss er Roal Dalhs bøker den store hiten denne våren. Bøker i Leseløveserien er også et godt tips. Lydbøker er også en favoritt. Min datter fikk et digitalkamera til jul- og det brukes flittig. Et alternativ kan jo være som jeg i noen anledninger har kjøpt til barn: Et engangskamera og et fotoalbum. Min har de siste somrene blitt utstyrt med kamera før ferien- morro å se barnas bilder og vinklinger:-)
Gjest plopp Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 * Et alternativ kan jo være som jeg i noen anledninger har kjøpt til barn: Et engangskamera og et fotoalbum. Min har de siste somrene blitt utstyrt med kamera før ferien- morro å se barnas bilder og vinklinger:-) veldig supert tips! Takk Det skal ihvertfall jeg kjøpe til niesa mi
MissStiles Skrevet 30. juni 2010 #11 Skrevet 30. juni 2010 Ungen til ei venninne av meg fylte 8år for litt siden. Jeg spør alltid hva hun ønsker seg. Hårpynt. Så da kjøpte jeg et par ting på Glitter. I favorttfargene hennes. Hun ble kjempeglad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå