Gjest lmari Skrevet 30. juli 2003 #1 Skrevet 30. juli 2003 Hva er ditt beste kleskjøp? Og hva er ditt dårligste? Mitt beste må være en svart dressbukse. Den sitter flott (ikke lett på min store kropp), er i et deilig stoff, er passe lang og passe trang. Litt press i beina, men ikke mye. Kjøpt på Hennes&Mauritz for 398,- Den kan brukes ved siden av det meste, både til høye hæler og fin topp, og til flate sko og strikket genser. Mitt dårligste må være en oransje topp fra Adelsten. Den har båthals, som jeg hater. Den er oransj, som får meg til å se syk ut. Den har ikke ermer, og det hater jeg også. Og så er den alt for kort, og har sånn glidelås over puppene. Dum topp!! Hva med dere?
Gjest Vanessa Skrevet 30. juli 2003 #2 Skrevet 30. juli 2003 Tror mitt beste kjøp må bli et sort knelangt skjørt fra Benetton. Det er helt enkelt bortsett fra splitt bak. Jeg kjøpte det i desember 99, og har brukt det flittig siden da. De dårlige kjøpene forteller jeg ikke om...
Suzy Skrevet 30. juli 2003 #3 Skrevet 30. juli 2003 Usikker på dette - men ett av de beste kjøpene er et ankellangt skjørt i et tungt, mørk grått stoff, som faller veldig flott. Det har knapper hele veien foran og er veldig klassisk. Har hatt det i over 10 år, men nå er det snart utslitt dessverre... :-? Det passer til utrolig mye. Er lett å kle opp og ned og er et glimrende vinter, vår og høst- skjørt (det meste av året her til lands med andre ord) De dårlige er det så¨mange av at jeg ikke klarer å begynne tror jeg... Suz
Tjorven Skrevet 30. juli 2003 #4 Skrevet 30. juli 2003 Dette er ikke enkelt nei. Noe av det beste kjøpet tror jeg er skjørtet jeg har på meg i dag. Et skjørt fra Cubus som er i cord-stogg, men med broderier på. Kjempestilig og passer min fasong veldig bra. Er like fint til jobb som til pent! Det dårligste kjøpet er nok mange. Men jeg kjøpte i fjor ei hvit olabukse og en topp som passet til. Det er brukt 1 gang! Grunnen til at jeg kjøpte det var at det var på tilbud og at det var stilig sammen. Men jeg føler meg ikke vel i hvit olabukse, og toppen passer ikke til så mye annet enn denne buksa.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 30. juli 2003 #5 Skrevet 30. juli 2003 Mitt beste kjøp er et kremhvitt skjørt fra Sophie Faroh. Det når like under knærne og er lagd i et ullaktig stoff. Det er foret, og kan brukes året rundt. Skjørtet har et meget godt snitt og er behagelig å ha på. Skjørtet passer både til formelle og uformelle anledninger. :D Det dårligste er et isblått sett fra Ralph Lauren Golf bestående av singlett og cardigan. Fargen er fin, kvaliteten er god, men.. det er bare noe... Jeg føler meg ikke vel i dette settet. Har ikke helt klart for meg hvorfor, men det kan tenkes at jeg på et ubevisst nivå har irrasjonelle tanker om "tantete" og satte klær. Uansett hvor begeistret jeg er for RL klarer jeg ikke å bruke settet ute. Det har blitt degradert til "behagelige inne klær"-kategorien. Men f... hvor dyrt det var! Tenk på alt det andre fiiiine jeg kunne fått for de pengene....! :evil: Adina M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå