Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Hur skall jeg tolke min samboer? Han er rar. Sitter på sitt hobbyrum å fikkler hela dagen/kvelden. Vill ikke ha sex. Han liker ikke å kysse meg på munnen. Nå idag fannt jeg inte bare en buttplugg men to... fikk helt sjokk. Jeg har sagt ifra att om han bare holder på med hobby ting så har vi ju snart ikke noe tillsammans. Vet ikke hur jeg skall tolke dette. Er han homofil tro?
yoga Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Det er nok ingen annen utvei enn å sette deg ned å snakke med han om dette.. Det høres ut som en ordentlig tråkig situasjon, og jeg vet ihvertfall at jeg ikke hadde hatt det godt i den relasjonen hvis det hadde vært min kjære det hadde vært snakk om.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Hur skall jeg tolke min samboer? Han er rar. Sitter på sitt hobbyrum å fikkler hela dagen/kvelden. Vill ikke ha sex. Han liker ikke å kysse meg på munnen. Nå idag fannt jeg inte bare en buttplugg men to... fikk helt sjokk. Jeg har sagt ifra att om han bare holder på med hobby ting så har vi ju snart ikke noe tillsammans. Vet ikke hur jeg skall tolke dette. Er han homofil tro? Hva om du kjøper en dildo til han og spør om du skal hjelpe til? Da får du vel et svar på om han liker å få noe i pompen :-)
Amalie_85 Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 At man har buttplugg eller liker å få ting opp i analen betyr ikke at man er homo. Da tror jeg hvertfall det er veldig mange kvinner som lever i partnerskap med en homofil mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå