Gjest farge Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 hei! jeg er en aktiv jente, er ikke ute etter å slanke meg, snarere tvert imot. det jeg lurer på er om en avokado er et ok mellommåltid mellom lunch og middag? det er vel masse næring i en avokado, og fettet er ikke av typen 'dårlig' fett? og er det noen som har en god proteindrikk og anbefale, og hvor mye koster den i så fall? kjenmpetakknemlig for alle svar
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 hei! jeg er en aktiv jente, er ikke ute etter å slanke meg, snarere tvert imot. det jeg lurer på er om en avokado er et ok mellommåltid mellom lunch og middag? det er vel masse næring i en avokado, og fettet er ikke av typen 'dårlig' fett? og er det noen som har en god proteindrikk og anbefale, og hvor mye koster den i så fall? kjenmpetakknemlig for alle svar Avokado har ganske mye kalorier men har sunne fettsyrer og er veldig bra sånn sett Proteindrikker har jeg ikke peiling på, personlig mener jeg at hvis man ikke trener på svært høyt nivå og ellers har et godt balansert kosthold skal det ikke være nødvendig. Vet det er endel her inne som drikker shaker mm, de har sikkert mer å tilføye.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Avokado er veldig sunt og godt! Noe som er utrolig godt er å blande 1/2 banan og 1/2 avodado og mose det. Naam!
Gjest Frosk Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Både avokado og nøtter er kjempefine mellommåltider som inneholder sunt fett og masser av næringsstoffer! (Men ikke velg saltede nøtter ristet i palmeolje - velg heller valnøtter, mandler eller andre rå & usaltede nøtter)
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 hei! jeg er en aktiv jente, er ikke ute etter å slanke meg, snarere tvert imot. det jeg lurer på er om en avokado er et ok mellommåltid mellom lunch og middag? det er vel masse næring i en avokado, og fettet er ikke av typen 'dårlig' fett? og er det noen som har en god proteindrikk og anbefale, og hvor mye koster den i så fall? kjenmpetakknemlig for alle svar Du er rar som lurer på noe sånt! xP Alle vet at avokado er sunt!
Gjest Agurkolat Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Du er rar som lurer på noe sånt! xP Alle vet at avokado er sunt! Joa, all frukt er jo sunt, men ein kan ikkje spisa alt for mye av visse typer for det om hvis ein skal slanka seg (Noko TS ikkje skal, men uansett) F.eks 100 gram avocado inneholder f.eks 187 kalorier og 20 gram fett, mens 100 gram melon inneholder bare 27 kalorier og 0,1 gram fett, Eit stort eple inneholder 60 kalorier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå