Gå til innhold

Menn på KG: hvordan er din drømmedate?

Gjest gjestdeluxe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kaffe og lunch
Ærlig talt, hva er det som er galt med og bo oppe i nord?

Det gir seg vel selv...ingen som gidder å date i nord. Oslo er stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest visitt
Mhm. Jeg tviler ikke. Jeg regner med at "sorte hull" og "brune dverger" har en viss dobbeltbetydning der borte på Institutt for Teoretisk Astrofysikk..

Jeg har hørt at eslene i Jerusalem og omegn hadde et svært innbydende bakparti. Derav ordet "ass". Jeg tror du kan tenke deg resten. Gud måtte vel rett og slett gripe inn for å unngå at Darwins teori ble bevist noen år senere ved at fossiler av man-asses og croco-ducks ble gravd opp.

Kanskje vel nerdete?

KG for loners, inngrodde nerder og bitre menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vel nerdete?

Jeg vil ikke plassere meg selv i noen av de båsene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kanskje vel nerdete?

Hvilke av disse kategoriene tilhører du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men menna?

Langt ifra alle, vi jeg tro. Men sikkert noen av de her også som ellers rundtom i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hun kom løpende mot meg i en tynn solbrun strømpebukse og politihatt. Puppene ville jo disse siden de var uten beskyttelese. Og det hadde vært gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det hadde vært gøy.

Ikke for henne....det er forskjell på gutter og menn: gutter fantaserer om Lego, mens menn er frobi det stadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er bare for menn å begynne å få opperert inn sixpack og brystmusklatur? Hvor attraktiv vil du finne en mann som har vert under kniven for å se mer mann ut?

Det er mildt sagt latterlig å sammenligne det. Det er som å si "så du synes kvinner er fine med sminke? ja da synes du vel menn også er fine med sminke da altså?".

Men jeg er helt enig med det andre du skriver der, og vil nesten alltid være imot at en dame skal ta silikon. Men, jeg bodde faktisk i kollektiv med en skikkelig søt og snill dame som en dag sa hun skulle ta silikon. Jeg ble ganske sjokka, da jeg aldri har møtt noen med silikon før, og alt jeg forbandt med silikon var Samantha Fox og Pamela Andersen :D Men da sa hun at brystene hennes var litt ulike i størrelse og hun ville "jevne" de litt ut. Hun ba meg se på dem, og jeg måtte bare si meg helt enig; de var forskjellige. Og da skjønner jeg faktisk godt hvorfor hun gjorde det. Det er greit for å "jevne ut", men ellers liker jeg små og naturlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Petter32

Utseende

Ca 170 høy

Ca 55 kg

Stram og smal midje

Ingen appelsinhud

Trent, definert kropp med perfekte kvinnelige former

Brasiliansk rumpe

Langt hår

Struttende faste pupper ( C-cup)

Pent ansikt, fine tenner og liten nese

Mellom 20 og 27 år

Pent smil

Personlighet

Snill og omtenksom

Morsom

Reiselysten

Intelligent

Samfunnsengasjert

Mye energi

Liker å trene

Ha litt samme interesser som meg selv

Ikke redd for å bli møkkete ( ikke prippen)

Være høflig mot de rundt seg

Dette er og blir en drømmedame. Skulle jeg finne en jente med en brøkdel av dette burde jeg vel være fornøyd. Men det er lov å drømme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende

Ca 170 høy

Ca 55 kg

Stram og smal midje

Ingen appelsinhud

Trent, definert kropp med perfekte kvinnelige former

Brasiliansk rumpe

Langt hår

Struttende faste pupper ( C-cup)

Pent ansikt, fine tenner og liten nese

Mellom 20 og 27 år

Pent smil

Haha :fnise:

Jeg har i hvertfall langt hår og pent smil :sjenert:

Tror ikke drømmedaten min vil ha meg målt og veid heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedate??

Koselig picknick (riktig stavet) ved en litt avsondret park en varm april-dag..smålkjølig i luften som gir meg en ypperlig anledning til å holde rundt dama eller la henne få låne jakka....

ja, jeg er utspekulert... :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmedama ska vere slank (Kan vere lubben, men ikkje stor), kul og søt! Litt sjenert, deilig rumpe og ta på, og c-cup er perfekt!

Drømmedaten hadde vært ein liten tur i skogen i kveldinga, og så avsluttet med bål og pølsegrilling når det blei mørkt. Berre oss 2 og bålet :), då er det umulig for meg å ikkje bli sjarmert iallefall.

Ellers hørte middag på terassen heime og ganske digg ut, berre ete, bli kjent og kose seg.

Tatt eit par øl på ein koselig cafè ein kald høstkveld hadde heller ikkje vært feil :).

Dei 2 siste forutser at dama og gidder å starte samtaler, eller hjelpe til om dere sjønner. Sjukt stress å holde samtalen igang på egenhand heile tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Utseende: Langt blondt hår, blå øyer ,167 høy, solbrun, aerobic kropp med en killer sprettrompe. Hun kommer i en rosa-aktig sommerkjole, hvite perleøredobber, og noen fancy høyhelte sko.

Personlighet: Sjarmerende og god, små sjenert, interessert og lett å prate med, god humor - dvs. lik humor som meg, ærlig og trofast.

Hva man skulle gjort....spiller egentlig ingen rolle så lenge - dama jeg har beskrevet dukker opp..Men f.eks. en fin middag på verandaen en sommerkveld, god drikke, jordbær og kyss klapp og klem leker.....Kvelden ender såklart med at hun blir overstadig beruset kaster den rosa kjolen, og iført hvit blondeundertøy - som allerede er trukket halveis av- og høyhelte sko, river meg avgårde opp mot soverommet.... :fnise::kjefte::ler: (Fa#en må skjerpe meg :nei: )

Var dette en spøk, eller mener du det? Tenkte spesielt på det du skrev om utseende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette en spøk, eller mener du det? Tenkte spesielt på det du skrev om utseende ;)

Hva er galt med det da? Er det så mnge stygge her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med det da? Er det så mnge stygge her?

Tror hun prøver å hinte til at hun passer beskrivelsen, og at hun er villig til å oppfylle hans fantasier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...