Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 28. juni 2009 #41 Del Skrevet 28. juni 2009 Når du vokser opp og blir en mann, vil du vite å sette krav til damene. hehe. Mitt kriterium er at jenta skal være dama i forholdet, og jeg skal være mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #42 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor skal man overraske hverandre på date? På første date vil jeg helst ikke gjøre så me ut av det, bare ta det rolig og konsentrere seg om å bli kjent. Du trenger ikke overraske med basuner og limousiner. Poenget er at hvis du på forhånd har bust ut med hele livshistorien din og ramset opp alle dine påståtte kvaliteter på nettet, vil det som oftest bare gå en vei: nedover. Damer bør holde litt tilbake, stole på seg selv og gi drypp av sin personlighet, bakgrunn og evner. Damer skryter f. eks. stort sett av at de er "snille" og "spontane". Vel, så vis det! Det er noe bondsk over damer som plumper ut med alt mulig og etterpå sitter der med bedende øyne og lurer på om det var bra nok det de har presentert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juni 2009 #43 Del Skrevet 28. juni 2009 Du har rett. Hun er født i 1936. Drømmedaten er altså en 73 år gammel pensjonist i rødgrønne hofteholdere som løfter hester. Han mente vel symbolet Pippi Langstrømpe da...(?): sterk kvinne som går sine egne veier og er rik, og attpåtil slipper han svigerforeldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juni 2009 #44 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er kult med damer som har en eller annen overraskelse på lager på daten. Det er så tragisk å date damer som har stæsjet seg opp og bare sitter der og venter på å bli underholdt "fordi de fortjener det". (Og må du spørre hva du kan overraske med, er du en dårlig date.) Hva da overraskelse? Menn pleier vel ikke å overraske spesielt de heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. juni 2009 #45 Del Skrevet 28. juni 2009 Du trenger ikke overraske med basuner og limousiner. Poenget er at hvis du på forhånd har bust ut med hele livshistorien din og ramset opp alle dine påståtte kvaliteter på nettet, vil det som oftest bare gå en vei: nedover. Damer bør holde litt tilbake, stole på seg selv og gi drypp av sin personlighet, bakgrunn og evner. Damer skryter f. eks. stort sett av at de er "snille" og "spontane". Vel, så vis det! Det er noe bondsk over damer som plumper ut med alt mulig og etterpå sitter der med bedende øyne og lurer på om det var bra nok det de har presentert. Har man kjemi trenger man ikke å tenke på de tingene der mener jeg. Jeg er fornøyd med en gutt som er seg selv. Greit å bruke litt tid på å bli kjent og finne ut litt om hverandre. Den første daten er ikke så viktig sånn sett, det er jo mest for å finne ut om man trives i hverandres selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juni 2009 #46 Del Skrevet 28. juni 2009 Du trenger ikke overraske med basuner og limousiner. Poenget er at hvis du på forhånd har bust ut med hele livshistorien din og ramset opp alle dine påståtte kvaliteter på nettet, vil det som oftest bare gå en vei: nedover. Damer bør holde litt tilbake, stole på seg selv og gi drypp av sin personlighet, bakgrunn og evner. Damer skryter f. eks. stort sett av at de er "snille" og "spontane". Vel, så vis det! Det er noe bondsk over damer som plumper ut med alt mulig og etterpå sitter der med bedende øyne og lurer på om det var bra nok det de har presentert. Haha....da forstår jeg hva du mener med "overraske". Hehe...artig beskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #47 Del Skrevet 28. juni 2009 Han mente vel symbolet Pippi Langstrømpe da...(?): sterk kvinne som går sine egne veier og er rik, og attpåtil slipper han svigerforeldre? Slipper svigerforeldre? Faren hennes er negerkonge! Hmm... Bli prins for masse deilige negerdamer på en sydhavsøy... Jeg begynner å innse at dette faktisk er drømmedaten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juni 2009 #48 Del Skrevet 28. juni 2009 Drømmedaten har humor, bakkekontakt, er smart og villig. Og så har hun følsomme pupper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juni 2009 #49 Del Skrevet 28. juni 2009 Slipper svigerforeldre? Faren hennes er negerkonge! Hmm... Bli prins for masse deilige negerdamer på en sydhavsøy... Jeg begynner å innse at dette faktisk er drømmedaten... Husk at det var drømmedate'n, og ikke drømmeharemet. Faren ville vel ikke ha likt det hos sin eventuelt kommende svigersønn...;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juni 2009 #50 Del Skrevet 28. juni 2009 Drømmedaten har humor, bakkekontakt, er smart og villig. Og så har hun følsomme pupper... Bra at menn her vet hva de vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #51 Del Skrevet 29. juni 2009 Husk at det var drømmedate'n, og ikke drømmeharemet. Faren ville vel ikke ha likt det hos sin eventuelt kommende svigersønn...;-) Faren må være dau nå, så da blir man konge. Men, seriøst: På en drømmedate, må dama gi næring nettopp en drøm. Gitt at han du dater er ute etter forhold, vil han gå hjem og tenke over hva dere kan gjøre sammen i årene fremover. Typen vil idolisere deg om du har gitt ham noe å henge tankene sine på. Om du derimot, som nevnt over, har vist alt du har, og i ukledelig beskjedenhet gjort det klart at det ikke er så mye mer, vil han ikke ha noe å feste drømmene sine i. Så han vil gå videre til den neste som kan gi fantasien hans næring. Kvinner og menn er faktisk ikke så forskjellige. Vi bare drømmer om forskjellige aspekter ved samlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. juni 2009 #52 Del Skrevet 30. juni 2009 Og vi har jo samme eks også, er det ikke så Kristian, PERLEØREDOBBER???? puke! Der ramla du flere hakk, gitt! Jepp, samme eks Men den jeg har nå, får du ikke altså - fingra av fatet missy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #53 Del Skrevet 30. juni 2009 Jepp, samme eks Men den jeg har nå, får du ikke altså - fingra av fatet missy O' denne felles ex av dere er her på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. juni 2009 #54 Del Skrevet 30. juni 2009 O' denne felles ex av dere er her på KG? Hehe, tror neppe det er en felles eks, eller at vedkommende er på KG. Bare en liten intern spøk KateW og Purplis har her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 #55 Del Skrevet 5. juli 2009 Heisann! Ny her inne, så dette blir jomfruposten min. Og jeg starter klisjèaktig med at utseendet ikke betyr all verden. Jeg har nådd den svimlende (?) alder av 33, og livet har lært meg å sette pris på andre verdier enn utseende. Men hun må være fornøyd med det hun ser i speilet. Jeg tiltrekkes av kvinner med en viss selvsikkerhet, og som ikke er redd for å gi uttrykk for hva de vil ha. Hun kler seg gjerne pent (klassisk) og har en behagelig fremtoning. I tillegg er hun langt fra "typisk feminist", og tillater meg å være gentleman. (å holde opp døren for en kvinne, trekke frem stolen hennes på restaurant osv, lærte min tante meg som liten gutt, og det er min måte å vise henne at jeg verdsetter henne) Men ja, daten starter gjerne på en restaurant, gjerne med en avslappet, litt kveldsmørk atmosfære. Hun har et sunt og avslappet forhold til mat, og teller ikke kaloriene i menyen før hun bestiller. Vi finner en umiddelbar god tone, og bruker så lang tid på å få i oss maten at kelneren står småtrippende og lettere irritert bak oss og gleder seg vilt til vi skal gå Etter en lengre spasertur har vi funnet tonen ytterligere, og bestemmer oss for å fortsette hjemme hos meg eller henne. Natten går med til å knerte en vinflaske eller tre, og samtaler om alt mulig mellom himmel & jord med varierende grad av seriøsitet. Sex? Næh.. Kommer av seg selv når det er naturlig Og ja, jeg er en drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffe og lunch Skrevet 5. juli 2009 #56 Del Skrevet 5. juli 2009 Plutselig så mange normale og tilsynelatende kjekke menn som dukker opp etter hvert på KG! Skeptisk. ? Det er vel bare et tidsspørsmål før noen av de avslører seg som tøffelmenn som enten er ? : - vil skille seg, vet bare ikke hvordan og når - nerveproblemer - skallet - overvektig - blek, tynn og forskremt - lav - dårlig jobb - bor i nord - ikke kjekk Og når dere gutter blir over 30, det er ingen grunn til å fire på utseendet av den grunn. Jentene holder seg til langt oppe i årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 5. juli 2009 #57 Del Skrevet 5. juli 2009 Plutselig så mange normale og tilsynelatende kjekke menn som dukker opp etter hvert på KG! Skeptisk. De er vår/sommerkåte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 5. juli 2009 #58 Del Skrevet 5. juli 2009 Fint at det kommer litt bedre menn hit dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #59 Del Skrevet 5. juli 2009 Fint at det kommer litt bedre menn hit dog På tide at oppegående kjekke menn oppdager KG og alle dens kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 #60 Del Skrevet 5. juli 2009 Plutselig så mange normale og tilsynelatende kjekke menn som dukker opp etter hvert på KG! Skeptisk. ? Det er vel bare et tidsspørsmål før noen av de avslører seg som tøffelmenn som enten er ? : - vil skille seg, vet bare ikke hvordan og når - nerveproblemer - skallet - overvektig - blek, tynn og forskremt - lav - dårlig jobb - bor i nord - ikke kjekk Og når dere gutter blir over 30, det er ingen grunn til å fire på utseendet av den grunn. Jentene holder seg til langt oppe i årene. Antar at den var myntet på meg? Vel, hvorvidt jeg er kjekk, får andre uttale seg om. (selv om jeg nok har hørt det langt flere ganger enn at jeg er mindre tiltalende) Men bortsett fra det, er jeg alt annet enn tøffel, og jeg oppfyller heller ingen av de øvrige kriteriene i listen din, med mindre en mann må være høy & mørk for å kunne kalles kjekk i en kvinnes øyne. (jeg rager forøvrig en-søtti + over bakken, og er mørk blond) Og det handler ikke om å fire på utseendet, men at man vektlegger andre kvaliteter. Selvfølgelig bør vedkommende være tiltalende å se på, men det hjelper ikke å være "modellpen", om hun tyter ørene mine fulle hver bidige dag fordi hun har lagt på seg 200 gram, om favorittbuksa plutselig er akkurat litt for trang, eller det rett og slett ikke går an å ha de gode, dype samtalene i vinrus en sen lørdagsnatt med levende lys og dempet musikk i bakgrunnen. Om jeg skulle finne på å gå inn i et forhold igjen, vil jeg ha en kvinne som kan se selv i speilet, være fornøyd med det hun ser, samt vite at jeg er sammen med henne fordi jeg elsker henne. Hvilket selvfølgelig også krever en viss innsats fra min side. Javel, så har hun lagt på seg etter julen hos svigers. Og hva så? Den kvinnen som eventuelt fanger min interesse i fremtiden, vil jeg anse som en så flott og spesiell kvinne at jeg vil se, og dyrke hennes sanne verdier. Skeptisk må du gjerne være. Jeg svarte bunnløst ærlig på en tråd som engasjerte meg, og jeg gidder ikke fremstille meg selv som noen andre enn den jeg er Jeg har nok lassevis med feil og laster jeg, som alle andre, men faktisk ingen av de du listet opp Jeg er heller ikke primært på frierføtter her inne, så noen forsøk på å "imponere" for å innynde meg hos det motsatte kjønn gidder jeg rett og slett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå