waco Skrevet 26. juni 2009 #21 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvis jeg skulle vært og møtt ei jente jeg var hypp på så ville jeg undersøkt om hun var på jakt. Om hun er på mannejakt, er det over og ut for min del, jeg vil ikke tilbringe tia mi sammen med med en dame som heller vil være i et forhold enn å bli venner og kjenne hverandre før man er i et forhold. Ligger man med en sånn jente kan man garantere seg selv hundre prosent med at hun også ligger med andre menn fordi hun tenker at han "er så ubestemmelig". Hva man skulle gjort? Tja, kanskje spist noe hjemmelaget mat da blir jo alle i bedre humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juni 2009 #22 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg vil ikke tilbringe tia mi sammen med med en dame som heller vil være i et forhold enn å bli venner og kjenne hverandre før man er i et forhold. Ligger man med en sånn jente kan man garantere seg selv hundre prosent med at hun også ligger med andre menn fordi hun tenker at han "er så ubestemmelig". Hm. Det kan ha vært en grunn til at den forrige ble skremt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista Skrevet 26. juni 2009 #23 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Hun har store tykke musefletter som står rett ut på hver side. Hun har tilfeldigvis også hofteholder med en rød og en grønn strømpe og etter vi har spist løfter hun opp en politihest for å vise hvor sterk hun er. Og jeg begynner å ane at hun har en kiste med gullmynter hjemme. Endret 26. juni 2009 av Lanista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 26. juni 2009 #24 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg vil ha en dame som elsker meg for den jeg er, men ikke redd for å si ifra hvis småting som irriterer henne. Hu skal være snill, helst intreserere seg i ting jeg gjør, ikke at det er no ekrav da. Utseende er så varierende. F. eks kan du være like vakker når du er liten og litt rund, enn høy og tynn. Har ikke så mye å si for meg. Perfekt date med en slik dame hadde vert på en stor båt, enten bare oss to, eller kanskje en liten fest hadde vert koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 26. juni 2009 #25 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Alice Ayres :gjeiper: Endret 28. juni 2009 av kevlar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 27. juni 2009 #26 Del Skrevet 27. juni 2009 Drømmedama? Den var enkel. Det må bli KateW det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #27 Del Skrevet 27. juni 2009 Drømmedama? Den var enkel. Det må bli KateW det! Ah, du har møtt Kate W, profilen på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 27. juni 2009 #28 Del Skrevet 27. juni 2009 Drømmedama: - Holder på med lagidrett - Er naturlig, dvs. pen uten sminke - Har et bra forhold til mat - Røyker ikke, og er særs måteholden til alkohol Drømmedate: - Uhøytidelig setting, dvs ingen restaurant, helst utendørs ved et tjern eller ved havet - Intimt - God kommunikasjon og øyekontakt - Latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #29 Del Skrevet 27. juni 2009 - Holder på med lagidrett - Er naturlig, dvs. pen uten sminke Soloidrett gjør det ikke for deg, som jogging? Syns amer med sminke er søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 28. juni 2009 #30 Del Skrevet 28. juni 2009 Soloidrett gjør det ikke for deg, som jogging? Syns amer med sminke er søte! hehe. La meg forklare. Jenter er flokkdyr. De liker ikke å skille seg ut. Jenter trenger bekreftelser for å blomstre. Jenter som holder på med lagidrett har en stor krets som gir trygghet og tilhørighet. Her kan de utveksle forskjellige erfaringer, for så å gjøre seg opp en egen mening. Med andre ord, hvis ei jente på laget plutselig blir f.eks. super tynn, så kan konstruktive spørsmål fra lagkameratene være med på å få henne på rett vei igjen. Jentene som observerer at den ene lagkameraten er tynn, innser hvor ufint det er med ikke-fruktbart tynne jenter og går dermed ikke i denne "fella". Jenter som trener alene kan dessverre bli litt ustabile, dvs. helt fucked up forhold til mat, nevrotisk forhold til trening og generelt miste litt bakkekontakt. Det er rimelig lett å se forskjell på ei jente som føler seg "trygg" med gode omgivelser, enn ei som må prøve å feile på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juni 2009 #31 Del Skrevet 28. juni 2009 Jenter som trener alene kan dessverre bli litt ustabile, dvs. helt fucked up forhold til mat, nevrotisk forhold til trening og generelt miste litt bakkekontakt. Det er rimelig lett å se forskjell på ei jente som føler seg "trygg" med gode omgivelser, enn ei som må prøve å feile på egenhånd. Hm...du har tydeligvis erfart en del jenter med spiseforstyrrelser da kanskje? Men det finnes jenter som trener alene også, og som likevel er sunne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. juni 2009 #32 Del Skrevet 28. juni 2009 Drømmedama? Den var enkel. Det må bli KateW det! Endelig noen som har skjønt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #33 Del Skrevet 28. juni 2009 Hun har store tykke musefletter som står rett ut på hver side. Hun har tilfeldigvis også hofteholder med en rød og en grønn strømpe og etter vi har spist løfter hun opp en politihest for å vise hvor sterk hun er. Og jeg begynner å ane at hun har en kiste med gullmynter hjemme. Pippi er ni år gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 28. juni 2009 #34 Del Skrevet 28. juni 2009 Neida, hun har blitt voksen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #35 Del Skrevet 28. juni 2009 Neida, hun har blitt voksen nå! Du har rett. Hun er født i 1936. Drømmedaten er altså en 73 år gammel pensjonist i rødgrønne hofteholdere som løfter hester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #36 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er kult med damer som har en eller annen overraskelse på lager på daten. Det er så tragisk å date damer som har stæsjet seg opp og bare sitter der og venter på å bli underholdt "fordi de fortjener det". (Og må du spørre hva du kan overraske med, er du en dårlig date.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 28. juni 2009 #37 Del Skrevet 28. juni 2009 Endelig noen som har skjønt det! Det er bare å innse det først som sist: Du er rett og slett uimotståelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 28. juni 2009 #38 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er kult med damer som har en eller annen overraskelse på lager på daten. Det er så tragisk å date damer som har stæsjet seg opp og bare sitter der og venter på å bli underholdt "fordi de fortjener det". (Og må du spørre hva du kan overraske med, er du en dårlig date.) Det er like kult for jentene at gutten overrasker dem. Selv om vi lever i 2009 så trenger ikke jentene å oppføre seg som de har mer testosteron enn guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #39 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er like kult for jentene at gutten overrasker dem. Selv om vi lever i 2009 så trenger ikke jentene å oppføre seg som de har mer testosteron enn guttene. Når du vokser opp og blir en mann, vil du vite å sette krav til damene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. juni 2009 #40 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor skal man overraske hverandre på date? På første date vil jeg helst ikke gjøre så me ut av det, bare ta det rolig og konsentrere seg om å bli kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå