Gjest vip Skrevet 30. juli 2003 #1 Skrevet 30. juli 2003 Hei! Jeg skal snart stå som forlover for min beste venninne og kom plutselig til å tenke på hva jeg egentlig bør gjøre den dagen hun gifter seg.. Har noen gode tips til hva jeg kan gjøre? Jeg skal jo være med henne til frisøren og tenkte på å ta med jordbær og hvitvin... og en annen ting: skal jeg også ta på meg min kjole hos frisøren??? Hjelp meg med litt erfaringer og tips her folkens!
La Guapa Skrevet 30. juli 2003 #2 Skrevet 30. juli 2003 :D Min bestevenninne er med til frisøren.Hun skal også få satt opp sitt hår.Har med seg kjolen sin. Hun hjelper meg med påkledning."legge til" kjolen før innmasjen, holde vesken min under vielsen...osv. Vi skal også ha med oss hvitvin til frisøren. Hun ligger over hos meg siste natten og vi skal koooose oss med lakkering av negler og jenteprat! La Guapa
Gjest Poirot Skrevet 30. juli 2003 #3 Skrevet 30. juli 2003 OBS: Noen (jeg) får lett rødflammete flekker høyt på brystet når man drikker vin.... Jeg hadde med litt ost og kjeks til "min brud", for det er leeeenge til middag. Skiftet hos frisøren.
Tvilling76 Skrevet 30. juli 2003 #4 Skrevet 30. juli 2003 Vi skal begge til samme frisørsalong (hos min svigerfar) for å sette opp håret. Hvitvin og champagne har jeg takket nei til, da jeg akter å være 100 % edru da jeg svarer ja til min kjære. Drikking før vielsen har jeg ikke særlig til overs for.... Setter heller pris på om hun har med noen snitter el. lignende da det kan bli lenge til neste gang jeg spiser. Vi kler oss ikke hos frisøren.
Gjest Imax - unplugged Skrevet 30. juli 2003 #5 Skrevet 30. juli 2003 Forloveren min spurte om jeg ville ha champagne/hvitvin. Jeg sa at champagne og hvitvin utgår, jeg skal kjøre bil og kan ikke tenke meg at alkohol om morgenen er det jeg trenger (tenk om jeg må på do under vielsen!)! Men litt snacks/kjeks osv og noe å drikke er jo bra. Kan du ikke bare spørre bruden hva hun kunne tenke seg? Kanskje champagne er midt i blinken?
frosken Skrevet 31. juli 2003 #6 Skrevet 31. juli 2003 Litt smått å spise på hos frisøren (og utover dagen) er nok lurt. Det er jo en dag hvor hun nok er passe oppspilt og kanskje ikke merker at hun er sulten engang. Så pass på at hun får i seg både mat og drikke underveis. En annen ting som er lurt å huske (spesielt hvis ikke bruden selv har veske) er å ta med et lite lommetørkle til henne...
Gjest Tex Skrevet 31. juli 2003 #7 Skrevet 31. juli 2003 Vi skal pynte oss hjemme hos min forlover og jeg vil vel anta at vi drikker en flaske champagne (jeg, min forlover og hennes søster...) Håper dessuten på en solid frokost, kanskje i to omganger, vi skal spise rundt kl 16.30... Har ingen problemer med litt champis før jeg går i kirken, får sikkert bare roet nervene litt... Grenser for hvor påvirket man blir av halvannet glass champagne på fire timer....
Felix Skrevet 31. juli 2003 #8 Skrevet 31. juli 2003 Min forlover skal også kle seg hos frisøren. Vi ordner begge håret og sminker oss der. Hun har med Sminke Champagne Jordbær Kamera Tannbørste og tannkrem (Ikke stilig med jordbær mellom tennene... )
Felix Skrevet 31. juli 2003 #9 Skrevet 31. juli 2003 Har ingen problemer med litt champis før jeg går i kirken, får sikkert bare roet nervene litt... Grenser for hvor påvirket man blir av halvannet glass champagne på fire timer.... Er du føre var nå, Tex? Havnet i diskusjoner på dette før? Du er nå søt òg da!
Maxine Grey Skrevet 31. juli 2003 #11 Skrevet 31. juli 2003 Hei! Jeg skal snart stå som forlover for min beste venninne og kom plutselig til å tenke på hva jeg egentlig bør gjøre den dagen hun gifter seg.. Har noen gode tips til hva jeg kan gjøre? Jeg skal jo være med henne til frisøren og tenkte på å ta med jordbær og hvitvin... og en annen ting: skal jeg også ta på meg min kjole hos frisøren??? Hjelp meg med litt erfaringer og tips her folkens! Du er brudens "hoffdame" og hva som blir din oppgave er avhengig av brudens ønsker. Og er hun en skikkelig prinsesse så klarer hun å gi sin hoffdamer beskjed. Og gjør hun det ikke, så bør dere sette dere ned og snakke sammen, legg en plan for hele dagen. (Legg inn pauser!)
Grooo Skrevet 31. juli 2003 #12 Skrevet 31. juli 2003 Min forlover overnattet sammen med meg hjemme hos mine foreldre natten før bryllupet, og var med til frisøren sammen med meg. Hun smurte matpakker til oss begge som vi hadde hos frisøren. Hun ble sminket og frisert av min frisør hun også, og skiftet til kjole der sammen med meg. I kirken rettet hun på slep og slør, og holdt bukketen min når jeg var framme ved alteret. Hun var naturligvis med til fotografen sammen med min manns forlover og brudebarna, og forloverne hadde vært innom en baker på veien og kjøpt to digre poser med boller som vi fikk spise av i mellom bildetakinga. Det var passelig mat for oss alle, kunne ellers blitt lenge og vente til middagen selv om jeg ikke spiste mye denne dagen... Under middagen og festen var det ikke så mye hun trengte å gjøre, annet enn å holde styr på hvor jeg hadde satt veska mi, og å hjelpe til å samle i sammen de tingene jeg og mannen skulle ha med oss fra lokalet når vi dro. Deilig å ha en til å tenke på slike ting, var virkelig masse annet i mitt hode denne dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå