Gjest D-shol Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Har valgt en kjole som passer godt til "oss", og planlegger "tema" i litt samme stil. Han har sett kjolen i en katalog og synes den er flott, og mistenker at det er den jeg vil ha. Jeg prøver å lede ham vekk fra det, for jeg vil overraske ham. Nå tenker jeg at hvis jeg begynner å kjøpe de tingene vi skal ha (ark til invitasjoner og slikt) så kommer han til å skjønne at det er den kjolen jeg har valgt. Han mener det ikke gjør noe så lenge han ikke har sett kjolen på meg, og jeg tenker at det nå er umulig å unngå at han får vite hva slags kjole det er (meget spesiell kjole). Gjør det noe?
Gjest Ansjoni Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 (endret) . Endret 21. oktober 2009 av Ansjoni
Gjest Miley Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Her i huset var mannen med alle gangene jeg prøvde kjoler. Jeg regner med det går så bra likevel. Jeg ville ikke bekymret meg for at han har sett den i et blad, han har jo uansett ikke sett deg i kjolen.
Arkana Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Det gjør ingen verdens ting. Mannen min hadde sett kjolen min før vi giftet oss (han var faktisk med da jeg kjøpte den), men hadde ikke sett meg ha den på før selve bryllupsdagen. Jeg så ikke helt poenget med å holde kjolen skjult uansett, hele dagen er jo så spesiell likevel.
kinkeline Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Hvis ikke han bryr seg så syns jeg ikke du skal tenke på det. Hos meg vil han ikke se kjolen. Han skal bli med første gang for å prøve kjoler fordi vi bare skal se på hvilken form som passer, men han vil ikke se hvilken kjole jeg ender opp med. For meg gjør det ingenting om han ser den, men vil han ikke så skal jeg ikke vise den.
Solstrålejenta Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Jeg synes heller ikke det gjør noe om han vet hvilken kjole du skal ha. Dessuten så er det jo ikke det samme å se den på et bilde som å se deg ferdig pyntet som brud slik som flere andre her påpeker... Jeg hadde ikke vært plaget av om min forlovede hadde sett kjolen min, men han ønsker ikke å se den før bryllupet. Men -han har sett deler av den og omfanget av størrelsen i og med at han var med meg da jeg kjøpte den og fraktet den i bilen hjem... Han klagde over at den fylte opp hele bilen
Kirby Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Min kjære har sett den, og når jeg har prøvd den. Men det kommer nok ikke til å ødelegge dagen vår av den grunn
krillan Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Det gjør ingen ting synes jeg. Men om du ikke vil at han skal se deg i den, så ikke vis han. Kjolen ser sikkert mye finere ut på deg en på bilde og det gjør det spesielt for han å se deg i den
Phaedra Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 Jeg hadde kjøpt kjole men fortsatte å titte i kataloger. Av en eller annen grunn så bøyde plutselig min bedre halvdel seg over katalogen jeg satt og tittet i, pekte ut kjolen min og sa "den der burde du ta. Den passet deg" hihi. Det er veldig viktig for ham at han ikke ser kjolen før den store dagen, men nå kommer han sikkert til å huske at jeg kjøpte den han pekte ut (selv om den allerede er innkjøpt!) så jeg får nok høre det jeg og Satser på at han ikke husker det
DDuck Skrevet 28. juni 2009 #10 Skrevet 28. juni 2009 Min kjære har sett min kjole også, men ikke på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå