Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Er en vanlig arbeidstaker og skal få igjen noen lusne tusenlapper. Har ikkemottatt dem nå. Fårj eg ikke før oktober da?
Yummy_Mummy Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Det varierer nok litt fra hvilket kontor du har hvor fort det går med utbetalingen. Jeg har tidligere måttet vente i flere uker før jeg har sett mine penger (men i år får jeg lov til å betale...)
frk.strøken Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Det kan gå en uke før du får de utbetalt, men kan også hende du får dem til høsten. Men du kan gå inn på altinn.no å sjekke om pengene ligger klar til utbetaling eller ikke. så finner du fort ut om du får dem nå eller til høsten
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Den gangen jeg fikk utsatt skatteoppgjør fikk jeg beskjed om dette i god tid før juni-skatteoppgjøret.
Wonders Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Logg deg inn på altinn.no -Der står alt. Ring ditt lokale kemnerkontor.
L@dy Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Jeg fikk brev i posten i går om at jeg fikk skattepengene igjen i oktober.
Wonders Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 da har du nok gjort noe endringer som må sjekkes opp. Det tar tid...Rett skal være rett og penger kommer.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Kjeder du deg idag, Wonders? SIden du roter frem en hel masse gamle tråder?
Sia444 Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 Ser visst sånn ut. Jeg fikk brev om at jeg fikk skatten i oktober lenge etter at skatteoppgjøret var ferdig. Var til og med nede på ligningskontoret for å spørre om de visste noe fordi jeg syntes jeg burde få beskjed om dette i god tid før de andre fikk skatten utbetalt. Det skal vel ikke være nødvendig å vente så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå