Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er en vanlig arbeidstaker og skal få igjen noen lusne tusenlapper. Har ikkemottatt dem nå. Fårj eg ikke før oktober da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer nok litt fra hvilket kontor du har hvor fort det går med utbetalingen. Jeg har tidligere måttet vente i flere uker før jeg har sett mine penger (men i år får jeg lov til å betale...)

Skrevet

Det kan gå en uke før du får de utbetalt, men kan også hende du får dem til høsten.

Men du kan gå inn på altinn.no å sjekke om pengene ligger klar til utbetaling eller ikke. så finner du fort ut om du får dem nå eller til høsten

Gjest Gjest
Skrevet

Den gangen jeg fikk utsatt skatteoppgjør fikk jeg beskjed om dette i god tid før juni-skatteoppgjøret.

Skrevet

Logg deg inn på altinn.no -Der står alt.

Ring ditt lokale kemnerkontor.

Skrevet

Jeg fikk brev i posten i går om at jeg fikk skattepengene igjen i oktober. :sjenert:

• 2 måneder senere...
Skrevet

da har du nok gjort noe endringer som må sjekkes opp. Det tar tid...Rett skal være rett og penger kommer.

Skrevet

Kjeder du deg idag, Wonders? SIden du roter frem en hel masse gamle tråder?

Skrevet

Ser visst sånn ut. :)

Jeg fikk brev om at jeg fikk skatten i oktober lenge etter at skatteoppgjøret var ferdig. Var til og med nede på ligningskontoret for å spørre om de visste noe fordi jeg syntes jeg burde få beskjed om dette i god tid før de andre fikk skatten utbetalt. Det skal vel ikke være nødvendig å vente så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...