Gå til innhold

Si at jeg ikke er sprø, men lur....

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Skrevet

I sommer var jeg på ferie i utlandet for å besøke gamle venner og "familie" der.

I vennegjengen til en av venninnene mine traff jeg drømmemannen. Har vært singel lenge etter et veldig tøft samlivsbrudd. Da jeg traff mannen trodde jeg først at dette bare var en herlig sommerflørt, med masse fysisk nærhet og spenning, samt at han lo av vitsene mine. Så plutselig innså jeg at dette var mye mer! Han falt og jeg falt, så sinnsykt mye klaffet, interesser, humor, tankegang, syn på livet, ja dere vet hva jeg mener. Det man leter etter i en partner. :hjerter:

Og der satt vi, jeg skulle hjem til Norge, hvor jeg har jobb, leilighet mesteparten av familien, venner og nettverk. Han har det samme i sitt land. Allikevel bestemte vi oss for å prøve og satse, ingen av oss har opplevd noe lignende før. Jeg er en reflektert person som sjelden gjør noe overilt eller noe som på sett og vis er dømt til å mislykkes, men jeg følte altså at denne sjansen kunne jeg ikke la gå fra meg, da ville jeg dø av kjærlighetssorg. :hjerte:

Så vi prøver, tappert m mail, kjærlighetsbrev og telefoner. Jeg reiser tilbake til ham i høst, og han hit til jul. Vi har ingen skumle flytte-sammen-og-bli-utlending-planer, men vi prøver å være kjærester med et stort hav i mellom oss. Fordi vi begge føler vi har funnet den rette, og vi kan ikke gi oss før vi har funnet ut om det stemmer eller ikke...

Hvorfor skriver jeg så dette innlegget? Sikkert fordi jeg trenger trøst, håp og oppmuntring. Jeg føler jeg er voksen nok til å ha is i magen, men svever jeg på en rosa virkelighetsfjern sky? Er det noen av dere som har erfaringer, eller annet å dele med meg? Har vel sjelden hatt det så godt/vondt som jeg har det akkurat nå :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kjekt å høre at du har hatt en spennende sommer !!

Har ingen erfaring med dette, men jeg mener det er verd et forsøk!!

Tiden vil vise hvordan det kommer til å fungere. Ta ikke sorgene på forskudd, men nyt den forelskelsen og spenningen med det forholdet dere har nå!! :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Har opplevd noe av det samme. Og jeg skal si at det ikke manglet på advarsler fra familie og venner.Følelsene var så sterke at jeg visste at jeg bare måtte følge de. Uansett hvordan det skulle gå. Jeg ville heller prøve og tape enn ikke å risikere noe i det hele tatt. Det er det mest intense jeg har opplevd!!! Og jeg angrer ikke! Forholdet ga meg mye, bl.a. mine barn :D Og selv om det tok slutt etter noen år så er jeg fortsatt glad for at jeg fulgte følelsene.

Nyt det! Er det ment å vare så gjør det det. Og i mens vet du at du har hjertet ditt med deg. Lykke til!

Gjest Liten
Skrevet

Det er bedre å satse og evt tape enn å aldri våge noe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så herlig. Gratulerer!!!!! :P

Hvis du føler selv at dette er urealistisk, og dømt til å mislykkes, så ER det vel gjerne det..... :roll:

Hva er for eksempel alderen din? Er du UERFAREN?

Er du en veldig romantisk type?

Stoler du på denne mannen?

Føler han like sterkt som deg?

Viser HAN at han har tillit til deg HER med et helt hav mellom dere?

:briller:

Er han VELDIG interessert i å komme til Norge? Og KUN kan komme på besøk med visum? Eller hvis han er gift med deg. :-?

DA ville jeg ha vært mistenksom. :o Og lurt på motivet hans.

MEN, er dere begge to voksne mennesker, med begge bena plantet på jorda, og dere vet hva dere VIL, så er vel dette NEPPE urealistiske rosa drømmerier på en sky......... :blunke:

Men uansett hvordan dette forholdet vil ligge an i løypa inn i fremtiden.......bekymre deg ikke om det! Bestem deg for å NYTE denne romansen her og nå!!!!!! Nyt den så lenge den varer. :hjerter: Den kan ta slutt i morgen. Den kan vare resten av livet. :heiajente: Vi vet aldri. Ingen har noen garanti.

Hvis KJÆRLIGHETEN og VILJEN er til stede, så kan TRO & HÅP flytte fjell........ :enig:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du føler selv at dette er urealistisk, og dømt til å mislykkes, så ER det vel gjerne det..... :roll:

Er han VELDIG interessert i å komme til Norge? Og KUN kan komme på besøk med visum? Eller hvis han er gift med deg. :-?

MEN, er dere begge to voksne mennesker, med begge bena plantet på jorda, og dere vet hva dere VIL, så er vel dette NEPPE urealistiske rosa drømmerier på en sky......... :blunke:

Men uansett hvordan dette forholdet vil ligge an i løypa inn i fremtiden.......bekymre deg ikke om det! Bestem deg for å NYTE denne romansen her og nå!!!!!! Nyt den så lenge den varer. :hjerter: Den kan ta slutt i morgen. Den kan vare resten av livet. :heiajente: Vi vet aldri. Ingen har noen garanti.

Hvis KJÆRLIGHETEN og VILJEN er til stede, så kan TRO & HÅP flytte fjell........ :enig:

Skrevet

Du en hakke meg den lureste jeg har hørt om og ikke sprø i det hele tatt!!!

Ok så snakket jeg deg litt etter munnen nå da, men jeg mener det igrunnen. Syns du skal gi det et forsøk og stå på. Det kan jo gå utrolig bra :D

Suz :wink:

Gjest glamourgirl
Skrevet

TAKK :D

FØLER IKKE DET ER DØMT TIL Å MISLYKKES, MEN NOE UREALISTISK ER DET

29, IKKE SÆRLIG UERFAREN, MEN IKKE MANGE FORHOLD HELLER

NEI

JA

JA

ABSOLUTT, IKKE SJALU

HE HE, NEI :D

ELLERS TAKK FOR ET VELDIG FINT OG GJENNOMTENKT SVAR :hjerte:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Du en hakke meg den lureste jeg har hørt om og ikke sprø i det hele tatt!!!

Ok så snakket jeg deg litt etter munnen nå da, men jeg mener det igrunnen. Syns du skal gi det et forsøk og stå på. Det kan jo gå utrolig bra :D

Takk Suz, du er så søt at jeg må nusse litt på deg :kysse:

Skrevet

Må si jeg er litt misunnelig jeg :oops:

Go for it! Nyt det så lenge det varer, og så håper vi det varer livet ut :wink:

Gjest Liten
Skrevet

*setter meg ned og er misunnelig sammen med Joplaya....*

Gjest glamourgirl
Skrevet

Åh, jenter da, nå ble jeg jo litt varm i hjertet mitt, for som dere vet:

Den største gleden du kan ha

det er å gjøre andre

misunnelig :kgblunk:

Sånn fra spøk til side, så er jeg veldig gla jeg, alt er veldig spennende, det føles godt å leve, og det er så deilig å ha noen som er fullstendig på trynet etter en, som jeg er like på trynet etter selv 8)

Skrevet

Takk Suz, du er så søt at jeg må nusse litt på deg :kysse:

:rodme:

Jeg syns liksom du ligner litt på meg- og da tror jeg på at dette blir bra. Magefølelsen er faktisk en ganske fin indikator på om noe er rett eller galt!!

*klemmer glamourgirl*

Gjest Liten
Skrevet

Magefølelse er noe av det beste verktøyet som finnes, og den blir bare bedre jo mer du våger å stole på den. Magen vet mer om deg enn noen andre, ofte inkludert deg selv (hva med f.eks. de godteriene som finner veien ned dit uten at du merker det selv en gang? :rodme: )

Det virker som om du kjenner deg selv godt og at dere har tenkt gjennom dette. Hvorfor skal dere da la alle slags praktikaliteter hindre dere i å utforske forelskelsen?

Moralen er: Lytt til magefølelsen! Og lån et lite øre til fornuften innimellom. Din egen fornuft, ikke andres.

U go girl! :kyss:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Kvinner, takk :hjerte:

Alt dette varmer masse, og jeg ser som sagt lyst på livet! Magefølelse, ja, det er noe som er utrolig bra å ha, og den er god nå!

Og Suz, tanken har slått meg også, at vi ligner mener jeg, tror ikke bare det er puppene som er store, men kanskje hjertene også?

Klem fra glam-chick

Skrevet
Og Suz, tanken har slått meg også, at vi ligner mener jeg, tror ikke bare det er puppene som er store, men kanskje hjertene også?

Big boobed babes with big, broken (and mended) hearts...? :ler:

Jo, det er meg og deg det :D

Suz :hjerte:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Big boobed babes with big, broken (and mended) hearts...? :ler:

Jo, det er meg og deg det :D

Suz :hjerte:

Som nevnt, du er søt, men ikke broken-hearted nylig, håper jeg!? :o

:kyss:

Skrevet

Nei ikke nylig brokenhearted, men for en stund siden - og som du nevnte et sted her - temmelig stygt brent.

Nå er jeg tett bortimot lykkelig nå! :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Nei ikke nylig brokenhearted, men for en stund siden - og som du nevnte et sted her - temmelig stygt brent.  

Nå er jeg tett bortimot lykkelig nå!  :ler:  

Suz  :wink:

Det var det jeg trodde, men ble et øyeblikk litt redd! Lykke er bra, godt å høre. Vi får ta vare på den, right?

Glam :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...