Gjest Ikke innlogget Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Shampo og balsam for tørt eller farget hår? Og hjelper det for farget hår å f.eks BARE benytte balsam for farget hår? Eller må jeg benytte begge deler for at det skal ha effekt? Og hva inneholder fargeshampoen og balsamen som gjør at den skåner fargen forresten?
Honesty Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 (endret) De fleste shampooer/balsamer fra frisørmerker er fargesikre, så du kan trygt velge etter tilstanden på håret ditt ellers uten å risikere at fargen går ut. Selv bruker jeg shampoo for farget hår fra Paul Mitchell, og en balsam fra en annen serie derfra (The Rinse). Shampooen vasker håret veldig skånsomt, og det blir glatt og ikke så "knirkete" etterpå. Balsamen er helt OK, men jeg tror jeg kjøper den som hører til shampooen neste gang fordi den jeg bruker gir litt lite næring til håret. Ellers synes jeg Matrix og Redken har bra serier for farget hår, og disse gjør heller ikke håret tørt som mange andre fargeserier. Men som sagt: velg etter hårtilstand, for de fleste frisørprodukter skal være sikre for farget hår. Endret 25. juni 2009 av Honesty
mylady Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 hej=) jeg synes Pureology Hydrate er kjempegod for både tørt og farget hår! Jobber i en salong der vi selger Redken, Cutrin og Pureology... Farger håret ganske ofte i tilegg har jeg ganske tørt hår. Pureology er den beste jeg har prøvd! I tilegg er det ganske rent produkt med økologiske planteekstrakter. Har vunnet mange priser i Usa for beste hårpleie. Ble lansert i hele Eurpa i år!
gurilina Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 hej=) jeg synes Pureology Hydrate er kjempegod for både tørt og farget hår! Jobber i en salong der vi selger Redken, Cutrin og Pureology... Farger håret ganske ofte i tilegg har jeg ganske tørt hår. Pureology er den beste jeg har prøvd! I tilegg er det ganske rent produkt med økologiske planteekstrakter. Har vunnet mange priser i Usa for beste hårpleie. Ble lansert i hele Eurpa i år! Hvilke salanger i Norge fører Pureology?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå