Gjest Gjest_Beate_* Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år, og vært forelsket i 3! (Tok litt tid før jeg kapret ham ) Får dere enda sommerfugler i magen av mannen deres?
Gjest *Mim* Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Jepp! Det hender at hjertet gjør et hopp når jeg møter ham uventet. Og vi har vært sammen i over tjue år.
ciba Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 samme her vi har vært bare sammen i 5 år bod sammen i 4 år, men er like forelsket enda
Lumsk Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Vi har vært sammen i godt over 4 år. Noen dager reflekterer jeg ikke så mye over forholdet vårt, andre går jeg rundt med en følelse av tilfredshet og glede, og innimellom blaffer forelskelsen skikkelig opp igjen for korte eller lange perioder
Gjest Glør Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Noen dager reflekterer jeg ikke så mye over forholdet vårt, andre går jeg rundt med en følelse av tilfredshet og glede, og innimellom blaffer forelskelsen skikkelig opp igjen for korte eller lange perioder Sånn har vi det også, den begeistrede forelskelsen går i bølger, mens de dype følelsene er ganske kosntant. Har vært sammen i snart åtte år.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Vi har vært sammen i godt over 4 år. Noen dager reflekterer jeg ikke så mye over forholdet vårt, andre går jeg rundt med en følelse av tilfredshet og glede, og innimellom blaffer forelskelsen skikkelig opp igjen for korte eller lange perioder Samme her. Har bodd sammen i tre år. Men jeg tror det var etter ca. et års tid at jeg første gang følte at jeg ikke var i forelskelsens rus konstant. Jeg kunne bli lei eller irritert over han, noe jeg aldri ble det første året.
Arkana Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Noen dager reflekterer jeg ikke så mye over forholdet vårt, andre går jeg rundt med en følelse av tilfredshet og glede, og innimellom blaffer forelskelsen skikkelig opp igjen for korte eller lange perioder Skriver under på denne jeg også, det beskriver det ganske godt. Vi har forøvrig vært sammen 10 år.
Solskinnsbolla Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Samme her. Har bodd sammen i tre år. Men jeg tror det var etter ca. et års tid at jeg første gang følte at jeg ikke var i forelskelsens rus konstant. Jeg kunne bli lei eller irritert over han, noe jeg aldri ble det første året. Etter 6 mnd var forelskelsens rus over.
Polly Ester Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 Samme som Solskinnsbolla - etter seks mnd var forelskelsen over...
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 27. juni 2009 #10 Skrevet 27. juni 2009 Husker ikke. Men det var i alle fall over etter 3,5 år. Nå har vi vært sammen i snart 9.
Ulva Skrevet 28. juni 2009 #11 Skrevet 28. juni 2009 Eg får kriblinger i magen når eg får melding om at han er på vei heim fra jobb osv enda, etter 2,5 år, så eg vil sei forelskelses rusen er der enda... Rekner med den får ein liten knekk ein periode om noen mnd når småen kjem men da e me begge forbredt på, så det går nok heilt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå