Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hei. Lurer på hva dere jenter\kvinner foretrekker av att gutten\mannen kommer inni dere eller om han helst burde treke seg ut før han kommer? Har det noe betydning om det er fast partner eller ONS?
Gjest Iah Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Hei. Lurer på hva dere jenter\kvinner foretrekker av att gutten\mannen kommer inni dere eller om han helst burde treke seg ut før han kommer? Har det noe betydning om det er fast partner eller ONS? Jeg liker variasjon, men foretrekker at han kommer inni. Har selvsagt ikke samleie uten kondom hvis jeg ikke i et fast forhold, så det er ikke en problemstilling.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Føles det bedre att han kommer inni deg en att han trekker seg ut. eller er det ett fett liksom?
Sheenaca Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Jeg har aldri hatt ONS, men foretrekker definitivt at kjæresten kommer inni meg. Jeg innbiller meg at jeg kjenner penisen pulsere idet han kommer, dermed er det en fordel at han er inni meg. Også liker jeg at han blir værende en liten stund etter at han er kommet. Det føles mer personlig og nært på den måten.
Gjest gjest kvinne Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Jeg har aldri hatt ONS, men foretrekker definitivt at kjæresten kommer inni meg. Jeg innbiller meg at jeg kjenner penisen pulsere idet han kommer, dermed er det en fordel at han er inni meg. Også liker jeg at han blir værende en liten stund etter at han er kommet. Det føles mer personlig og nært på den måten. Jeg har nok sikkert en uvanlig følsom skjede tror jeg - for jeg kjenner absolutt allt ...Også sædspruten , temperaturen på den er ofte varmere føles det som , varm væske kjenner jeg godt . Leste en lege uttalte at dette liksom skulle være umulig for en kvinne å kjenne....bare tull mener jeg . jeg kjenner det godt og tydelig .Dermed har jeg sikkert da en veldig følsom skjede da - i forhold til andre kvinner - som sier de ikke kjenner det i det hele tatt ...merkelig å lese ! Da jeg er motsatt selv .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå