La Guapa Skrevet 30. juli 2003 #1 Skrevet 30. juli 2003 :D Jeg har ikke funnet ut hvilken jeg vil ha. Er veldig glad i Estee Lauder`s Passoins. Men den bruker jeg som "dagparfyme" nå også. Er glad i lette og milde blomsterdufter. Syrin og mandarinblomst. Enn dere andre? La Guapa :D
La Guapa Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2003 Uuups...Pleasures heter den...Ikke Passions.... La Guapa
havsulen Skrevet 30. juli 2003 #3 Skrevet 30. juli 2003 Jeg har valgt "Angel" fra Thierry Mugler (eller hvordan det nå er han staver navnet sitt...) Nydelig! Begynte å bruke den for to måneder siden, slik at min kjære skal "kjenne meg igjen". Nå sier han ofte "åh, har du på deg bryllupsparfymen!" når han kjenner lukten.
Gjest Muppi Skrevet 30. juli 2003 #4 Skrevet 30. juli 2003 Jeg kommer til å bruke "min lukt" chanel. Det er den min forlovede er glad i og kjenner, så tror det hadde blitt litt rart med en fremmed duft denne dagen.
La Guapa Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2003 :D Jeg har også Angel fra Thierry Mügler. Den blir litt for tung for ei jente som meg på dagtid. Bruker den til selskap. Men den er fantastisk og forførende. Mannen min bruker Amen som er herreduften i samme serie som Angel. Den er nyyyydelig på ham og jeg blir helt sprø når han har på seg den. Tror han skal ha på seg den på bryllupsdagen. Burberry og Nina Ricci har også gode herredufter som han bruker. Litt søte dufter. Klemmer fra La Guapa
Augustbrud02 Skrevet 30. juli 2003 #6 Skrevet 30. juli 2003 Jeg brukte Carolina Herrera 212 på vår dag. Dette er en kjempegod parfyme, som passer veldig godt på sommeren!
Snorkie Skrevet 30. juli 2003 #7 Skrevet 30. juli 2003 Jeg har valgt "Angel" fra Thierry Mugler (eller hvordan det nå er han staver navnet sitt...) Nydelig! Denne bruker jeg også Har brukt den i tre år (ikke daglig da ). Kommer nok til å bruke på bryllupsdagen også...
Gjest Tex Skrevet 30. juli 2003 #8 Skrevet 30. juli 2003 Jeg skal selvsagt ha en parfyme som heter Tommy girl....
Pusekatt Skrevet 30. juli 2003 #9 Skrevet 30. juli 2003 Cool Water fra Davidoff. Veldig god, og passer glimrende til meg.
Tvilling76 Skrevet 30. juli 2003 #10 Skrevet 30. juli 2003 Jeg skal ha "Romanse" fra Ralph Lauren. Normalt bruker jeg "Eternity" fra Calvin Klein, "Ralph" (den rosa kvinnebysten) fra Ralph Lauren, "Dalissime" fra Salvador Dali og "Contradiction".
Soul Skrevet 30. juli 2003 #11 Skrevet 30. juli 2003 He he, jeg skal også bruke Angel fra Thierry Mugler :D Har brukt den en god stund, og har alltid elsket den. Synes den lukter sensuelt Og det syns min kjære også
Gjest Astra unplugged Skrevet 30. juli 2003 #12 Skrevet 30. juli 2003 Jeg brukte Noa fra Cacharel. Den hadde jeg på meg da vi blei sammen for tre år siden, og den hadde jeg på bryllupet. Den er en av de få parfymene jeg ikke får allergisk reaksjon av (utslett som klør). Astra
Tyren Skrevet 30. juli 2003 #13 Skrevet 30. juli 2003 Hmm, planen var å bruke den jeg pleier, men når klærne kom på og det var på tide å ta en dusj parfyme på, ble det helt glemt!
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #14 Skrevet 30. juli 2003 snakke om bridecilla når en diskuterer hvilke parfyme en skal bruke om en skal bruke den en bruker til daglig eller velge en helt annen.
Tyren Skrevet 30. juli 2003 #15 Skrevet 30. juli 2003 Gjest: Hvorfor gidde å bry deg, hvis dette er ett emne som er helt utenfor hva du bryr deg om...??
ringblomst Skrevet 30. juli 2003 #16 Skrevet 30. juli 2003 Har ikke tenkt på hvilken parfyme jeg skal bruke i bryllupet til neste år, men jeg liker veldig godt Lolita Lempicka. Legger merke til at jeg "sniffer" på meg selv mer enn en gang daglig .
September Skrevet 2. august 2003 #17 Skrevet 2. august 2003 Ja, jeg har kjøpt inn en ny duft til denne dagen. Har tatt den på meg noen få ganger for å teste den på kjæresten min, og han liker den! Det er smart synes jeg, å kjøpe en ny duft, slik at hver gang du lukter denne senere vil den minne deg om bryllupsdagen.
Tosca Skrevet 3. august 2003 #18 Skrevet 3. august 2003 Jeg kommer til å bruke "min duft" denne dagen, Tresor fra Lancome. Denne forbinder sambo med meg (det var han som først kjøpte den til meg), og jeg kommer ikke til å ta på meg en "ukjent" duft på bryllupsdagen.
Montezuma Skrevet 3. august 2003 #19 Skrevet 3. august 2003 Jeg tror jeg hadde Cool Water fra Davidhoff (jentelukten såklart ), da det vel var denne jeg brukte på den tiden. Ville ikke eksprimentere med ny lukt på den store dagen. Nå er jeg tilbake på Poem fra Lancôme, den jeg brukte for 7-8 år siden.Det er favoritten min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå