Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Bare av å ha lest maskara-testen av Isadora Boost Up Mascara, følte jeg meg skuffet og angret over at jeg kjøpte den. (Fordi den var på halvpris, og koster nå 79kr) Dette var det som stod på nettet: ''Isadora Boost up Mascara Veldig flytende, men da klumper den til gjengjeld ikke. Veldig stiv plastikkaktig kost som ga tynne vipper. Får ikke helt filmstjernelooken eller følelsen. Holder greit gjennom dagen. Lukter ekkelt. Terningkast 1 '' Jeg fikk sjokk.. har ennå ikke åpnet den.. vurderer å få pengene tilbake. Hvilken maskara er den beste og ikke så dyr når jeg ønsker meg både: * Tykkere vipper * Curl * Volum *Litt lengde Takker sååå mye for svar!!!
Gjest Raptuza Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Eg brukar Boost Up for tida. Syns den er grei, eg. Luktar ingenting min, er jo parfymefri. Desverre er min begynt å klumpa, så den er moden for uskifting. Hello Lancome!!
Gjest gunda35 Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Bare av å ha lest maskara-testen av Isadora Boost Up Mascara, følte jeg meg skuffet og angret over at jeg kjøpte den. (Fordi den var på halvpris, og koster nå 79kr) Dette var det som stod på nettet: ''Isadora Boost up Mascara Veldig flytende, men da klumper den til gjengjeld ikke. Veldig stiv plastikkaktig kost som ga tynne vipper. Får ikke helt filmstjernelooken eller følelsen. Holder greit gjennom dagen. Lukter ekkelt. Terningkast 1 '' Jeg fikk sjokk.. har ennå ikke åpnet den.. vurderer å få pengene tilbake. Hvilken maskara er den beste og ikke så dyr når jeg ønsker meg både: * Tykkere vipper * Curl * Volum *Litt lengde Takker sååå mye for svar!!! Synes isadora er et greit merke, ofte bedre enn Loreal.....Uansett, synes også loreal Volumisse x 3 eller 4 er helt topp. Den har vært på markedet i mange år.
Kirby Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Har en kunde på jobben som elsker denne, så tror du må prøve den selv før du kan gjøre deg opp noen mening. Det fins ingen mascara som ALLE syns er bra.
Kirby Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Har en kunde på jobben som elsker denne, så tror du må prøve den selv før du kan gjøre deg opp noen mening. Det fins ingen mascara som ALLE syns er bra.
Gjest D-shol Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Jeg hører veldig sjelden på såkalte "anmeldelser". Det kan jo hende at den som tester har helt annen smak enn meg, at testeren fikk et dårlig produkt, eller at h*n hadde en dårlig dag.
Anaconda Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 enig med kommentar over; at d er veldig individuelt hva man liker. siden den ikke er av den dyreste sorten hadde jeg "kjørt på".. Hvis du liker den, så kan du jo alltid løpe tilbake å kjøpe flere til halv pris og du sparer litt penger fremover..d er jo mange dyre også som man kan være misfornøyd med. smak og behag! Good luck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå