Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare barn og gamle damer som bruker badedrakt??

jeg føler meg ikke vel i bikini..! men har en følelse av at badedrakt er ukult.. stemmer det??

Skrevet

Det finnes mange kule badedrakter, men sånn hele badedrakter forbinder jeg mest med svømming/trening. :)

Kanskje ikke slike du tenkte på, men jeg liker denne og denne. Eller hva med denne?

Gjest dalieo
Skrevet

Badedrakt er hot! Men ikke nødvendig sånn speedo badedrakt man bruker i svømmehallen da :fnise: Tenker mer som Ambivalent. H&M har f.eks. denne, enkel og fin. Victorias Secret har også mye bra hvis du vil bestille fra nettet og ha noe ikke så mange andre har. :)

Skrevet (endret)

jeg ser IKKE bra ut i badedrakt eller bikini.. syntes hele greia er drit kjip egentlig...

kjøpte en på kappahl i dag da... den var sikker ok.. men føler liksom at alle skal vise mest mulig hud..

Endret av NoAngel
Gjest Grafica
Skrevet

Hva med tankini? Jeg synes de er litt "yngre" enn badedrakt og ofte mer flatterende, samtidig som de dekker til samme området. Er det jeg skal kjøpe meg i år, for å si det slik! Sjekk Ellos og Victoria secret :)

Skrevet

Tror badedrakt er mer populært i år enn det har vært på en stund. Virker som mye av pinup-bademoten har kommet tilbake igjen, og da også badedrakten. F.eks slike som Dorthe Skappel har i sin kolleksjon:

link til artikkel fra kk.no

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har då inntrykk av at badedrakter er meir populært enn på lenge, eg. Trur du vil vere riktig så trendy i badedrakt viss du finn ein som sit godt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker heller ikke å vise så mye hud. Jeg skulle egentlig ønske at de skikkelig svære bestemorsbadedraktene kom på moten igjen ;)

Skrevet (endret)

Drakt er aldri ut.

In fact er det hakket over bikinien, fordi en drakt sitter så godt. Sportslig, sexy, praktisk, glamorøs eller bare en for å dekke litt her og der.

Jeg bruker nesten bare drakter. Kjøper de i utlandet, her er de svin-dyre om du vil ha skikkelige merker osv. Oppi 2000 jo!

Det er stor forskjell på draktene. Men jeg synes en kommer bedre ut om man har en som er mer dekkende enn en bikini da...

Elsker tankini oxo!

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg badedrakt med ett lite skjørt på men dem finnes vist ikke mer.

Skrevet

kan du ikke kjøpe badeskjørt da?

Annonse
Gjest Grafica
Skrevet
Jeg ønsker meg badedrakt med ett lite skjørt på men dem finnes vist ikke mer.

Victorias secret har hvertfall bikinitruser med små skjørt på, også går det jo da ann å kjøpe en tankini-topp.

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

Badedrakt er veldig in!

I motsetning til for 3-4 år siden selges det masse pene strand-badedrakter, og ikke bare sportsbadedrakter.

Skrevet (endret)
Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg liker heller ikke bikini, liker ikke å vise magen, og føler meg rar i badedrakt på stranda.

Men i går fant jeg endelig en tankini.

På triumph - og attpåtil på salg :hoppe:

Kosta 49 pr del - mot 249 før pris - så jeg kjøpte like godt fire stykker.

De var veldig fine. Me dinnebygget bh så den sitter like godt over puppene som en bikinioverdel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...