La Guapa Skrevet 30. juli 2003 #1 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei. Jeg lurer på om det er flere her inne som planlegger baby etter bryllupet? Jeg skal til legen på fredag og fjerne vårt hinder for babylykken. Vi kommer ikke til å følge med i syklus og sånt..blir bare veldig glade hvis det blir ekstra julegave i år.... La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Power Skrevet 30. juli 2003 #2 Del Skrevet 30. juli 2003 Jepp, vi kaster prevensjonen etter bryllupet. Vi kommer ikke til å stresse noe med det, får bare se hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 30. juli 2003 #3 Del Skrevet 30. juli 2003 Har veldig lyst, men får vel i alle fall vente til jeg har fått meg en jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 30. juli 2003 #4 Del Skrevet 30. juli 2003 Hjemme hos meg er det min kjære som "maser" og ønsker seg barn. Senest i går sa han at for hans del kunne vi godt bli gravide med en gang! (neimen heller, jeg vil drikke champagne i bryllupet ) Jeg tror som kompromiss at jeg vil slutte med p-piller etter bryllupet for at syklusen kan komme ordentlig i gang igjen. Så kan vi bruke annen prevensjon til vi virkelig ønsker å prøve begge to. Da slipper vi i hvert fall (forhåpentligvis) å vente på at kroppen min skal skjønne at den får lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 30. juli 2003 #5 Del Skrevet 30. juli 2003 Vi gifter oss neste år, så drar vi på bryllupsreise i mai, kommer tilbake, så ser vi hva som skjer med p-pillenen mine......Men, vi har egentlig ikke planlagt når. Men navn har vi planlagt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. juli 2003 #6 Del Skrevet 30. juli 2003 Har ikke planer om graviditet umiddelbart etter bryllupet, nei. Vil få fast jobb først, og dessuten har vi lovet hverandre å reise til Kina før vi får barn... fåglarna vet når vi skal til Kina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 30. juli 2003 #7 Del Skrevet 30. juli 2003 Vi har to barn fra før (samboers datter på snart 7 og en datter sammen på 1 år). Om det blir en til er det ikke full enighet om enda Uansett en evt. unge til kommer iallefall ikke før etter bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. juli 2003 #8 Del Skrevet 30. juli 2003 Nei takk, vi har to allerede så her er det full stopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 30. juli 2003 #9 Del Skrevet 30. juli 2003 Har planer om barn, men ikke i den nærmeste fremtid, så ja, etter bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 30. juli 2003 #10 Del Skrevet 30. juli 2003 Vi starter faktisk med prøverørs behandling med det samme vi kommer hjem fra bryllupsreisen :oops: Vi gleder oss til det, og håper selvfølgelig det går bra på første forsjøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. juli 2003 #11 Del Skrevet 30. juli 2003 Nei, det blir absolutt ikke noen forsøk på familieforøkelse for vår del. Iallefall ikke om jeg får bestemme. Jeg er bare 26 år (snart) og langt fra klar for barn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 30. juli 2003 #12 Del Skrevet 30. juli 2003 I utgangspunktet er planen "etter at vi er gift". Så får vi se om det blir med en gang eller om litt. Det er en liten tur vi gjerne vil på først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 30. juli 2003 #13 Del Skrevet 30. juli 2003 Vi har begge litt lyst på barn,men prøver å være "fornuftige" og vente et par år. Vi er fremdeles under utdanning begge to og skulle gjerne blitt litt mer ferdig med det pluss at vi føler oss ganske unge enda. (Er 23 og 25). Skulle jeg bli gravid på tross av p-pillene så er vi enige om at barnet er velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. juli 2003 #14 Del Skrevet 30. juli 2003 JA, her i huset er det planer om familieforøkelse etter bryllupet. Samboeren skulle gjerne prøvd på en til allerede nå, men jeg vil drikke champagne i bryllupet.. Så da får vesla vente litt med å bli storesøster, forhåpentligvis blir det ikke altfor lenge etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 30. juli 2003 #15 Del Skrevet 30. juli 2003 Nei, det blir ikke noe babyprøving umiddelbart etter bryllupet her i gården. Vi fikk barn for bare 8 uker siden, så det blir nok en stund til nestemann planlegges ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. juli 2003 #16 Del Skrevet 30. juli 2003 Her blir det prøving med en gang Slutter på pillen i desember, gifter meg i januar så vi skal prøve allerede på bryllupsreisen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 30. juli 2003 #17 Del Skrevet 30. juli 2003 Nei, me har ikkje lyst på barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 30. juli 2003 #18 Del Skrevet 30. juli 2003 Kaster prevansjonen i mars/april hadde vi tenkt :D Så lar vi det stå til og håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pudding Skrevet 30. juli 2003 #19 Del Skrevet 30. juli 2003 Men navn har vi planlagt!!! Det har vi også! :blunke: Vi er begge under utdanning og ganske unge ennå(23/26 når vi gifter oss). Planen er å vente til jeg er 25, men skulle jeg bli gravid likevel, er barnet veldig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 30. juli 2003 #20 Del Skrevet 30. juli 2003 Å nei! Her er det stopp! Planen var å få med hele familien på bryllupsbildene, og det klarte vi! De to brudepikene får bli vårt bidrag til å befolke verden......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå